جمعه , 31 فروردین 1403

سارقان کیف قاپ را شناسایی کنید

سارقان کیف قاپ را شناسایی کنیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه کیف قاپی در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان با نصب پلاک‌های سرقتی بر روی یک دستگاه خودرو پراید، افراد در حال تردد در اماکن خلوت را شناسایی و اقدام به سرقت کیف آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با ارائه مشخصات خودرو و تصاویر به دست آمده از سارقان به واحد‌های گشت انتظامی، در نهایت سارقان توسط یکی از گشت‌های فعال در سطح شهر کرج مورد شناسایی و در یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک چندین گلوله به سمت لاستیک خودرو آن‌ها دستگیر می‌شوند.

او می گوید: متهمان به ۱۵ فقره سرقت با شیوه کیف قاپی در سطح شهر کرج اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایرین ادامه دارد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز با دستور دادیار شعبه ۱۶ دادگاه عمومی و انقلاب شهر کرج، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز واقع در میدان طالقانی_ بلوار تعاون_ ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …