یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

ساختمان مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گشایش یافت

به گزارش ایرنا، در آیین گشایش این ساختمان که ناصر قفلی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور حضور داشت ، اعلام شد که این ساختمان با زیربنای ۵۸۶ مترمربع دارای تعدادی سالن چند منظوره

است که سه  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  برای احداث آن هزینه شده است.

۳۰ درصد هزینه ساخت ساخنمان مجمع خیرین مدرسه را اداره کل نوسازی مدارس استان البرز و ۷۰ درصد  مابقی به همت خیر مدرسه ساز محمد رضا اسپرورین تامین شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز دراین آیین گفت: ساختمان مجمع خیرین مدرسه ساز برای  پیگیری امور خیرین و تکریم از نیکوکاران احداث شده است.

محمد رضا اسپرورین افزود: خیرین مدرسه ساز برای ساخت کلاس های درس در این استان ۲۱۰ میلیارد تومان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون اهدا کرده اند.

وی تصریح کرد: تعهد خیرین  مدرسه ساز البرز در سال گذشته ۶۷ میلیارد تومان بود در حالی که مشارکت بی نظیرآنها در این راه معنوی امسال شاهد رشد ۳۰۰ برابری آن هستیم.

وی یکی از مهم‌ترین  نیازهای استان البرز را توسعه زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی دانست وخاطرنشان کرد: این نیاز در البرز محسوس‌تر است زیرا بیشترین مدارس ۲ نوبتی و تراکم بالای دانش‌آموزی را در کشور دارد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز بیان داشت: البرز از نظر سرانه فضای آموزشی حتی از استان سیستان و بلوجستان پایین‌تر است و حدود ۴۰ درصد از فضاهای آموزشی آن نیز فرسوده است.

اسپروین تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز تا زمانی که محرومیت های آموزشی حذف نشود پای کار هستند تا دانش آموزان و معلمان در فضایی مناسب و ایمن تحصیل کنند.

مدیرکل آموزش  پرورش البرز افزود: برای تامین فضاهای آموزشی نیاز به گسترش فرهنگ نیکوکاری در امر مدرسه سازی داریم .

سالار قاسمی گفت : تاکنون ۳۵ درصد مدارس استان البرز را خیران ساخته اند که این حرکت خداپسندانه ستودنی است.

مدیرکل آموزش  پرورش البرز ادامه داد: حرکت ارزشمند و معنوی خیران مدرسه ساز در کمک به رفع محرومیت های آموزشی استان تحسین برانگیز است اما به دلیل سیل مهاجرت بی رویه البرز به نگاه ویژه مسوولان و خیرین مدرسه ساز در بخش توسعه زیرساخت های آموزشی دارد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …