جمعه , 14 اردیبهشت 1403

زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان تامین شود

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان سمنان درسالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری ابراز داشت: اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان باید از اولویت‌های اصلی مسوولان باشد.
وی تاکید کرد: نباید دغدغه ای برای متقاضیان قانون جهش تولید مسکن در زمینه تامین زمین وجود داشته باشد و باید تمهیدات لازم در این زمینه با قید فوریت مورد توجه قرار بگیرد.
وی بیان کرد: قانون جهش تولید مسکن در روستاها نیز بر اساس میزان درخواست متقاضیان، اجرایی خواهد شد.
استاندار سمنان تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، متولی اجرای قانون جهش تولید مسکن در روستاها است و ضرورت دارد اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این قانون را در دستور کار قرار دهد.
هاشمی یادآور شد: صدور پروانه ساخت و آماده سازی زیرساخت‌ها به وسیله شهرداری‌های استان برای زمین های قانون جهش تولید مسکن با جدیت پیگیری شود.
استاندار سمنان گفت: همت مسئولان و تلاش جمعی و پیگیری اقدامات طی برنامه زمانبدی شده و عملیاتی، برای اجرایی شدن قانون جهش تولید مسکن در سمنان به عنوان اولین استان در کشور آغاز شود.
عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش تولید و تامین مسکن با هدف احداث سالیانه یک میلیون واحد مسکونی امسال در سراسر کشور به طور رسمی آغاز و قانون پرداخت تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی بانک ها به بخش مسکن که ذیل طرح جهش تولید و تامین مسکن قرار می‌گیرد، ابلاغ شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …