جمعه , 14 اردیبهشت 1403

رییس هیات: جودو البرز میزبان رقابت های چند جانبه می شود

عباس سلگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:با شیوع ویروس کرونا، شاهد افول در رشته ورزشی جودو با توجه به پربرخورد بودن آن بودیم.

وی اضافه کرد: این در حالی است که با بازگشت آرامش نسبی شاهد حضور دوباره ورزشکاران به خصوص در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در تمرین ها و حضور در رقابت ها در سطح استانی و کشوری هستیم.

سلگی ادامه داد: به همین منظور طی ماه های اخیر حدود ۶ رقابت در سطح استانی و کشوری در البرز برگزار شده که این برنامه ادامه دار خواهد بود.

وی ادامه داد: رقابت های چند جانبه نونهالان زیر ۱۴ سال، نوجوانان زیر ۱۸ سال و رقابت های جوانان ۱۸ تا ۲۱ از جمله مسابقاتی است که در سطح استان برنامه ریزی شده که بخشی از این رقابت ها برگزار و مابقی نیز در آینده نزدیک انجام خواهند شد.

سلگی با بیان اینکه به دنبال برگرداندن جودو البرز به روزهای اوج خود هستیم، خاطر نشان کرد: هر کدام از این مسابقات به نام یک شهید نامگذاری شده است.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین یکی دیگر از برنامه ها استعداد یابی و کشف ورزشکاران برای این رشته ورزشی هستیم که به همین منظور به دنبال بازگشایی مدارس به صورت جدی این طرح نیز عملیاتی خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …