سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

رمز محبوبیت سردار سلیمانی در ولایت مداری است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین خالق پرست در آیین عزاداری ایام فاطمیه (س) و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که روز دوشنبه در  اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، افزود: شهید سلیمانی در مسیر ولایت گام برمی داشت و همواره گوش به فرمان ولی فقیه زمان بود.

وی بیان داشت: بهترین ویژگی این سردار بزرگ اخلاص در عمل بود و مکتب حاج قاسم  سلیمانی برگرفته از مکتب حضرت محمد (ص)،حضرت  امیرالمومنین (ع) و اهل بیت (ع) بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از رهروان اصلی مکتب حضرت زهرا (س) و حامی ولایت و راه اصیل اسلام ناب محمدی (ص) بوده و از ولایت هیچگاه مسیر خود را دور نساخت.

خالق پرست یادآورشد: محبت این شهید در دل مردم قرار داده شد و تشییع با شکوه پیکر او به تعبیر رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی بود که به استکبار زده شد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم به واسطه این که تربیت شده مکتبی بود که معمار انقلاب اسلامی پایه گذار آن بود به یک چهره تبدیل شد، اضافه کرد: سردار سلیمانی در میدان جهاد، قدرت این فریضه الهی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: حاج قاسم به نماز اول وقت اهمیت می‌داد و همه را به نماز اول وقت سفارش می‌کرد و همه ما فیلم ضجه زدن ها و راز و نیاز این شهید والا مقام را با خدا را دیده ایم.

استاد حوزه و دانشگاه استان البرز خاطرنشان کرد: دشمن از ترویج مکتب سلیمانی می‌ترسد چرا که از ترویج عناصر بنیادین مکتب حاج قاسم که همانا ولایت‌پذیری، عقلانیت دینی و مقاومت اسلامی است هراس دارد.

وی افزود: اعتقاد عملی به ولایت فقیه، خدمت به مردم، مردم‌داری و مردم‌دوستی، اعتقاد راسخ به عدم جدایی دین از سیاست، فراجناحی بودن تنها بخشی از اصول عملی حاج قاسم است که به حق وی را شایسته عنوان «مالک اشتر انقلاب» کرده است.

خالق پرست تاکید کرد: دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرصتی است تا ضمن مرور دوباره مشی، مرام و سیر و سلوک این مرد بزرگ، این حقیقت را برای خود دوباره تکرار کنیم که این وعده صدق الهی است؛ و خداوند به کسانی که در راه اراده و اهداف او حرکت کنند، نصرت خواهد داد.

 این برنامه به همت اداره قرآن، عترت و نماز حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز با اجرای مداحی، زیارت کساء و حضرت فاطمه (ص) و ایستگاه صلواتی برگزار شد.

 سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …