سه شنبه , 28 فروردین 1403

رفع بحران آب خوزستان نیازمند همراهی تمام هموطنان است

سرهنگ پاسدار مهران طیران روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  در روزهای اخیر خیران استان  البرز با اجرای پویش نذر آب برای مردم خوزستان اقدام به تهیه و ارسال بیش از ۵۰ هزار لیتر آب معدنی کرده اند و این در حالی است که کار جمع آوری آب همچنان ادامه دارد. 
وی اظهار داشت:  یکی از نیازهای اساسی مردم خوزستان تامین مخازن ۵۰۰ و یک هزار لیتری برای نگهداری بهداشتی آب در منازل مردم می باشد. 
طیران همچنین نیاز به تانکرهای خودرویی برای حمل و انتقال آب  و دستگاه های آب شیرین کن را از دیگر نیازهای اصلی خوزستان دانست و اظهار داشت: رفع مشکل آب در این استان جنوبی نیازمند اقدامات زیرساختی می باشد ولی تا زمان اتمام پروژه ها بایستی آب مورد نیاز از طریق ذخیره آب به صورت بهداشتی تامین شود. 
وی گفت: برای تامین مخازن ذخبره آب و دستگاه های آب شیرین کن فراخوانی منتشر شده تا تمام خیران و اصناف پای کار بیایند.
طیران با بیان اینکه هم اکنون رودخانه ها در خوزستان دبی مناسبی دارد، اظهار داشت: هم اکنون نیاز اصلی مردم خوزستان آب برای شرب و دام هایشان می باشد که علیرغم هدایت آب به رودخانه ها، هنوز در برخی مناطق تنش آبی وجود دارد.
وی یادآورشد که بنا بر اعلام این استان هم اکنون نیازی به حضورجهادگران دیگر استان ها ندارند و بهتر است مردم به جای نذر آبمعدنی نذر  جمعی برای تهیه مخازن آب و دستگاههای آب شیرین کن انجام دهند.
روز پنجشنبه گذشته بسیج سازندگی استان البرز اقدام به ارسال ۲۲۵ مخزن ۵۰۰ و یک هزارلیتری به خوزستان کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …