یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

رعایت استاندارد‌ها مهم ترین وظیفه هتل‌ها و رستوران‌ها

مدیرکل استاندارد البرز خطاب به مدیران رستوران‌ها و هتل‌ها ضرورت رعایت کامل استاندارد‌ها در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی استان را مورد تاکید قرار داد.

رعایت کامل استاندارد‌ها مهم ترین وظیفه مدیران هتل‌ها و رستوران‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، امیر هوشنگ قاسمی، گفت: بازرسان اداره کل استاندارد ضمن بازرسی و نظارت مستمر بر اماکن میهمان پذیر در سطح استان حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی را در اولویت ویژه قرار داده اند.

مدیرکل استاندارد البرز، افزود: علاوه بر نظارت‌های مستمر بازرسان اداره کل استاندارد البرز، مراکز بهداشتی استان نیز در بازرسی و نظارت بر رستوران‌ها و هتل‌ها اجازه نخواهند داد سلامت مردم از جمله میهمانان نوروزی تهدید شود.

او گفت: کارکنان و متصدیان هتل ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن موظفند ضمن رعایت کامل استاندارد‌های تعیین شده، موارد بهداشت فردی را رعایت کنند تا مشتریان بدون دغدغه در این اماکن پذیرایی شوند.

به گفته سرپرست اداره کل استاندارد البرز: طرح عیدانه در البرز با دقت و به صورت کارشناسی شده از ۱۵ اسفند سال گذشته توسط بازرسان این اداره کل با هدف رعایت کامل و بدون نقص استاندارد‌ها در سطح رستوران‌ها و هتل‌ها در ساعات اداری و غیر اداری در حال اجرا است.

قاسمی افزود: در اجرای این طرح که تا ۱۵ فروردین ادامه می‌یابد، هتل ها، رستوران‌ها و اماکن غذاخوری تحت نظارت‌های ویژه بازرسان قرار دارند.

او گفت: تلاش جدی را به کار گرفته ایم تا در پوشش این طرح با ارایه خدمات بهتر به شهروندان، میهمانان نوروزی نیز خاطرات شیرینی را از سفر به استان البرز تجربه کنند.

او اصلاح ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی و همراهی توجه اتحادیه‌ها و اصناف در این راستا را از اثرات مطلوب اجرای این طرح عنوان کرد.

به گفته سرپرست اداره کل استاندارد استان البرز: در پوشش اجرای این طرح تا کنون ۳۱۳ مرکز عرضه مواد غذایی مورد بازدید بازرسان ویژه قرار گرفت و در جریان این بازدید‌ها ۸۶ درصد اماکن مورد بازدید استاندارد‌ها را رعایت کرده بودند.

قاسمی افزود: در این بازدید‌ها همچنین در ۱۰۱ رستوران مشکلاتی از جمله عدم امکانات مناسب در زمینه اطفا حریق و سرویس‌های بهداشتی مشاهده شد که مشمول دریافت اخطار شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …