شنبه , 1 اردیبهشت 1403

رتبه پنجم گروه آزمایشی زبان: پیوستگی مطالعه رمز موفقیت در کنکور است

سید محمد صادق سید هاشمی ریزی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز افزود:  طی یک سال آخر  منتهی به کنکور سراسری مهارت تست زنی را تمرین کردم و برادرم در این مسیر بسیار مرا حمایت کرد.

سیدهاشمی ریزی گفت : از کتاب های کمک آموزشی بهره گرفتم و از آزمون ها نیز استفاده کردم ؛ با توجه به اینکه در کنکور تجربی نیز شرکت کرده بودم بیشتر وقت را صرف  مطالعه کتاب های کمک آموزشی و تستی گذراندم.

وی بیان داشت : هیچ اراده ای برای تغییر و بهبود وضعیت کنکور در کشور ندیده ام ؛ در کنکور معیار درستی برای صلاحیت ورود به رشته ها نیست.

وی ادامه داد  : سعی و تلاش در افراد متفاوت است و اگر از رتبه های تک رقمی سووال کنیم که برای موفقیت چکار کردند؟ هر کدام روشی را برای مطالعه و خواندن دروس برای کنکور بیان می کنند اما در مجموع  پیوستگی در خواندن دروس به موفقیت بیشتر کمک می کند.

سیدهاشمی ریزی گفت: آموزش های آنلاین فرصتی بود که آزادی عمل بیشتری داشته باشم.

حائز رتبه پنجم گروه آزمایشی زبان بیان داشت : کنکور باعث می شود داوطلبان به صورت تنظیم شده به سمتی خاص هدایت شوند و از این رقابت نمی شود  همه را به یک سمتی حرکت داد؛  اگر شرایط برای رشته های دیگر فراهم بود آنقدر استرس نبود.

سیدهاشمی ریزی در آزمون گروه تجربی سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها نیز حائز رتبه ۱۳۱ شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …