جمعه , 31 فروردین 1403

راه اندازی خط تولید مجموعه رام و فرمان تارا در البرز

نخستین بار در کشور

خط تولید مجموعه رام و فرمان خودروهای تارا و دنا پلاس اتوماتیک در البرز با حضور مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرعامل شرکت دانش بینان تام ایران خودرو به بهره برداری رسید.

راه اندازی خط تولید مجموعه رام وفرمان تارا در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، باتلاش متخصصان جوان ایرانی خط تولید مجموعه رام وفرمان خودروهای تارا و دنا پلاس اتوماتیک امروز در شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو راه اندازی شد .

مدیرعامل شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو با بیان اینکه طراحی وساخت این خط توسط شرکت دانش بنیان تام ایران خودرو انجام شده گفت: ۳۰ متخصص جوان درمدت یکسال ونیم توانستند به فناوری طراحی و ساخت این محصول دست پیدا کنند.

علیرضا رجبی گفت: این قطعه جزءقطعات ایمنی خودرو بوده و قطعه‌ای حیاتی برای گروه صنعتی ایران خودرو محسوب می‌شود، چراکه با توجه به تولیدسالانه صدهزار خودروی تارا مجبور بودیم ۷۰ درصد نیازشرکت را واردات می‌کردیم.
او گفت: دستیابی به صفر تا ۱۰۰ دانش و فناوری ساخت مجموعه رام و فرمان تارا برای اولین بار درکشور در شرکت ماشین ابزار ایران خودرو انجام گرفته است.
مدیر طرح گفت: کیفیت بالای قطعی یکنواختی تولید ومجهز به فناوری‌های روز دنیا از مهمترین ویژگی‌های این خط است
سلیمان گبرلو با بیان اینکه این خط توان تولید روزانه ۳۰۰ مجموعه رام و فرمان تارا ودنا اتوماتیک رادارد، گفت: قرار است درطرح توسعه تا ۳ ماه آینده این ظرفیت به روزانه ۶۰۰ مجموعه افزایش یابد
او گفت: با دستیابی به این فناوری سالانه صدهزار مجموعه رام و فرمان تولیدمی شود که ضمن ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر صرفه جویی ارزی ۲ میلیون دلاری را برای کشور به همراه دارد.
مجری طرح کیفیت قطعات بالاتر نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی، قرار گرفتن در جایگاه اصلی تامین قطعات مورد نیاز در خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو، افزایش طول عمر خط، طراحی و ساخت با در نظر گرفتن قطعات با فناوری بالا و تولید ۳۰۰ قطعه در روز که قابل ارتقا به ۶۰۰ قطعه را از دیگر ویژگی‌های این خط تولید دانست.
پیش از این تنها تولید کننده مجموعه رام پرسی تارا شرکت رینگ سازی مشهد دنا اتوماتیک، پارت لاستیک بوده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …