پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

راز اعتلای بسیج حضور در میدان های جهاد است

سردار سرتیپ «علیرضا حیدرنیا» روز جمعه در آیین بهره برداری از باشگاه ورزشی شهید رشوند (ثارالله) واقع در فاز چهارمهرشهر کرج افزود: این میدان های جهاد از جمیع جهات است که حضور در مقابل دشمن، دفاع از حرم، جهاد فرهنگی، جهاد تبیین و علمی است.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در ۲ سال اخیر، اظهار داشت: فضای حاضر در ۲ سال اخیر ظرفیتی را به وجود آورده که  ظرفیت ها با داشته های موجود در حوزه های مختلف به خط شده به طوریکه یکی از این ظرفیت ها بهسازی مراکز موجود و استفاده بهینه از آن ها می باشد.

وی با بیان اینکه باشگاه مورد بهره برداری نیز بهسازی و نوسازی شده، گفت: بهسازی و نوسازی بناهای موجود کاری سخت تر از ساخت و ساز بناهای جدید است.

حیدرنیا اظهار امیدواری کرد که راه اندازی مجدد اینگونه مراکز آغاز یک جهش و ظرفیتی برای جذب در بسیج بشود زیرا بسیج به جمع و حضور پرشور زنده است.

وی به برنامه های پیش روی بسیج در استان اشاره کرد که یکی از برنامه ها را راه اندازی محلات اسلامی در آینده ای نزدیک دانست و افزود: این محلات به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در موضوعات فرهنگی، کمک های مومنانه و تلاش برای فقرزدایی راه اندازی می شود.

فرمانده سپاه استان البرز بسیج را ظرفیتی بی انتها دانست که این شجره طیبه مرهون تدبیر داهیانه امام راحل بوده و هر کجایی که برای نظام و انقلاب مشکلی پیش می آید بسیج وارد عرصه شده و به خوبی آن را مدیریت می کند.

باشگاه ورزشی شهید رشوند در محله فاز چهار مهرشهر کرج در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع احداث شده که ۲۷۰ متر مربع آن را ساختمان باشگاه شامل می شود.

این باشگاه دو منظوره که برای آموزش و تمرین آمادگی جسمانی و ورزش های رزمی راه اندازی شده با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان بهسازی شده که ۷۰ میلیون تومان آن از منابع داخلی و مابقی با کمک خیران تامین شده است.

باشگاه شهید رشوند هم اکنون برای تجهیز و فعالیت نیاز به ۲۵۰ میلیون تومان دارد که قرار است از طریق سپاه استان البرز تامین شود.

این باشگاه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت یک روز درمیان پذیرای خانم ها و آقایان منطقه مهرشهر، بسیجیان و سپاهیان خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …