شنبه , 8 اردیبهشت 1403

دوره آموزشی طرح شهید بهنام محمدی در البرز آغاز شد

سید جلیل موسوی روز چهارشنبه در افتتاحیه دوره آموزش طرح شهید بهنام محمدی که در بستر شاد آموزش و پرورش البرز برگزارشد،افزود: تا کنون این طرح مهم در ۷۰ مدرسه دوره  متوسطه استان البرز اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید ۱۰ مدرسه دیگر البرز در دوره ابتدایی زیر پوشش طرح شهید بهنام محمدی قرارمی گیرند، خاطرنشان کرد: این طرح برای دانش آموزان نقش تربیتی دارد که در این استان با نگاه کیفی دنبال می شود.

مسوول بسیج دانش آموزی استان البرز بیان داشت: برای کیفیت بخشی به برنامه های این طرح دوره های آموزشی مختلفی چون مهدویت، بهائیت، سواد رسانه، کارگاه برنامه سازی، آموزش نرم افزارها و ارتباط با نوجوانان اجرایی و یا پیش بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: مربیان طرح شهید بهنام محمدی از طریق اپرییکیشن روبیکا به صورت آنلاین و آفلاین در ایتا آموزش می بینند.

وی اضافه کرد: مربیان این طرح بدون هیچ چشم داشت و مزدی به صورت جهادی دراین عرصه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه بین آموزش و پرورش و حوزه بسیج تعامل کاری خوبی وجود دارد، یادآورشد: لازم است در نواحی و مناطق آموزش و پرورش البرز نیز در راستای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس ، همکلاسی مهربان و بهنام محمدی کمیته پشتیبانی تشکیل شود.

مسوول بسیج دانش آموزی استان البرز ادامه داد: در قالب طرح شهید بهنام محمدی برای دانش آموزان برنامه های علمی، فرهنگی، آموزشی ، اردویی و یادواره شهدای دانش آموزی تدوین شده است.

وی تاکید کرد: مربیان البرز در اجرای طرح شهید بهنام محمدی توانستند به دستاوردهای مهم فرهنگی و تربیتی در بین دانش آموزان دست پیدا کنند.

شهید بهنام محمدی دانش‌آموز ۱۳ ساله ای بود که در تمام روزهای مقاومت از ۳۱ شهریور تا ۲۸ مهر ۵۹ در خرمشهر ماند و سرانجام در نبرد با دشمنان بعثی با اصابت ترکش خمپاره، در خیابان آرش خرمشهر از ناحیه قلب دچار جراحت شد و به شهادت رسید.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …