جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دلجویی فرماندهان سپاه از خانواده شهید تازه تفحص شده در کرج

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز در این دیدار گفت: امام علی (ع) می‌فرمایند که در روز محشر، زمانی که همه برانگیخته می‌شوند، پیامبران و انبیا (ع)  به احترام شهدا از مرکب پیاده می‌شوند. 
فرمانده سپاه استان البرز وی افزود:  ما با دلجویی و همنشینی با خانواده‌های معظم  شهدا روحیه و انگیزه مضاعفی برای خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه اسلامی  می‌گیریم  زیرا  همه می‌دانیم که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان بوده است بنابراین باید تمام تلاش خود را در راستای خدمتگزاری به آنان به‌کارگیریم.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز پاسداشت مادران و همسران شهدا، چشم انتظاری ۴۰ ساله مادر شهید کرجی «خسرو قادری قمصری» با اعلام خبر پیدا شدن پیکر مطهر این شهید به پایان رسید.

 شهید خسرو قادری قمصری سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید منطقه شلمچه به شهادت رسید و از  آن سال تا کنون اثری از پیکر مطهر  این شهید به دست نیامد.

 سرانجام پس از ۴۰ سال پیکر مطهر این شهید والامقام به زادگاهش استان البرز بازگشته و طبق گزارش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز  مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک این شهید عزیز راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه هفته جاری در رجایی شهر کرج برگزار می شود.

شهید قادری قمصری متولد ۱۲ تیرماه سال ۱۳۴۵ بود و پدر این شهید گرانقدار نیز به تازگی دعوت حق را لبیک گفته است.

استان البرز پنج هزار و ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …