سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

دستگیری ۱۳ اراذل و اوباش سابقه دار در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ۱۳ اوباش سابقه دار، شهرستان نظرآباد در طرح مبارزه با اراذل و اوباش این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری ۱۳ اراذل و اوباش سابقه دار در نظرآبادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ سرهنگ فرج الله اسدالهی با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان نظرآباد، گفت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می‌پرداختند، شناسایی شدند.

او ادامه داد: با انجام بررسی‌های تخصصی و اشرافیت کامل اطلاعاتی، محل اختفای چند نفر از اراذل و اوباش در حاشیه شهر شناسایی، که پس از هماهنگی قضائی و با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ۱۳ اوباش سابقه دار در عملیاتی مقتدرانه و باصلابت دستگیر و به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، در پایان با بیان این که متهمان به همراه پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت، با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …