شنبه , 1 اردیبهشت 1403

خواب مستکبران برای جبهه اسلام بی تعبیر خواهد ماند

خواب مستکبران برای جبهه اسلام بی تعبیر خواهد ماندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی گفت:  به لطف پروردگار به زودی جشن پیروزی مستضعفان برمستکبران گرفته می‌شود؛ اسرائیل غاصب که چندی پیش طرح هزاران ضربه چاقو برای از پای درآوردن ایران اسلامی مطرح کرد امروز همان طرح دامن خودش را گرفته است.

او افزود: امروز جوانان فلسطینی درجا‌های حساس نفس اسرائیل را گرفته و بسیاری از سیاست‌های صهیونیست‌ها را با شکست مواجه کرده اند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: وعده الهی نزدیک است و به زودی لکه ننگین بشریت (اسرائیل غاصب) نابود می‌شود؛ نشانه این اضمحلال تحرکاتی مانند هجوم به مسجد الاقصی است که بسیاری از نمازگزاران را مجروح و بازداشت کردند که این اقدام نشانه عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: براین اساس روز قدس امسال در جهان اسلام و سراسر عالم دیدنی خواهد بود چرا که این روز‌ها به برکت مقاومت اسلامی همه مستکبران علاوه بر صهیونیست‌ها دچار عجز و مشکل شده اند؛ چنانچه سعودی‌ها در باتلاق فرو رفته و می‌خواهند جنگ را علیه مردم مظلوم یمن پایان دهند و برای خود آبرو بخرند چنانچه هشت سال بی آبرویی و نسل کشی داشته اند.

او افزود: البته آل سعود به دنبال تجزیه یمن برای حفظ نفوذ خود در این کشور است، اما مقاومت یمن به فضل پروردگار هوشیار است و کار خودش را درست انجام می‌دهد.

انتشار بدهکاران بانک اقدام انقلابی دولت سیزدهم

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه با اشاره به اولین گام در جهت وعده رئیس جمهور مبنی بر انتشار اسامی بدهکاران بانکی گفت: شفاف سازی بسیار خوب است و البته باید به تمام دستگاه تسری یابد.

او تصریح کرد: این کار اعتمادساز و امیدآفرین است و از طرفی جلوی سوءاستفاده را می‌گیرد، اما آن چیزی که نباید مورد غفلت قرار گیرد آن است که پس از افشای اسامی این افراد که چنین ظلمی را به مردم و منابع عمومی کردند و نظام را ناکارآمد جلوه دادند باید چگونگی برخورد با آنان هم مشخص شود.

امام جمعه کرج تاکید کرد: باید مشخص شود که زیان‌ها چگونه به جیب ملت بازمی گردد؛ بنابر این برخورد دستگاه قضا با این مقوله بسیار مهم است چراکه باید کامل و بازدارنده باشددستگاه قضا باید جوری برخورد کند که این موارد تکرار نشود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مطلب دیگری که خوب است رئیس جمهور به آن توجه داشته باشد و دارد البته باید سرعت آن بیشتر شود رسیدگی به مطالبات صنفی است؛ بعضا درجامعه می‌بینیم هرچند وقت یکبار عده‌ای یک گوشه‌ای اعتراضاتی دارند از جمله مخابرات، آموزش و پرورش که نباید گذاشت این گونه عمل شود یعنی مشمول زمان نشود؛ بنابراین با سرعت بیشتری باید کار پیش رود و مسیرکار نباید طوری باشد که عده‌ای سوء استفاده، ناراضی تراشی و شیطنت کنند.

نماینده ولی فقیه  در البرز گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران درکنار مردم وسایر نیرو‌های مسلح همواره در تلاش برای رفع مشکلات بوده و درجریان کرونا این مساله مشهود بود.

پیشتازی البرز در کمک به محرومان

او با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: از سالروز این میلاد پر برکت تا ۲۱ ماه رمضان به عنوان هفته کمک به محرومان است که خوشبختانه البرز دراین زمینه بسیار پیشتاز است.

امام جمعه کرج گفت: گاهی اوقات نیاز است که به صورت گروهی به کمک افراد رفت چراکه مشکلات به صورت انفرادی قابل حل نیست.

لیالی قدر فرصت توبه و استغفار

آیت الله حسینی همدانی گفت: ۱۷ماه مبارک رمضان سالروزمعراج پیامبراکرم (ص) است که ویژگی‌های خاص خود را دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

او بااشاره به شب‌های سرنوست ساز قدر نیز گفت: این شب‌ها فرصتی برای توبه و استغفار است که نباید از خود و دیگران غافل باشیم و برای امورات یک سال باید درخواست داشت چراکه اهل بیت (ع) در خصوص فضایل شب‌های قدر را خیلی سفارش داشته اند.

به گفته امام جمعه کرج سیره ائمه اطهار (ع) درشب‌های قدر مورد توجه قرار گیرد و در شب قدر فقط بیدار نمانیم بلکه کاری کنیم که دل بیدار باشد و در این شب‌ها غیراز مسایل شخصی به مسایل جامعه و اجتماعی، امورجهان دقت نظر داشته باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …