پنجشنبه , 30 فروردین 1403

خانواده شهید البرزی برای ساخت پایگاه بسیج زمین اهدا کرد

علیرضا علیزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خانواده معظم شهدا الگوی بسیجیان در حرکت جهادی هستند، افزود: این  قطعه زمین به مساحت ۲۲۰ متر مربع در بهترین نقطه روستایی مورود جاده کرج – چالوس به پایگاه بسیج اهدا شد.

وی اظهار داشت: خانواده شهید حسینی در دوران  دفاع مقدس دین خود را انقلاب و اسلام ادا نمود و امروز در تهاجم فرهنگی  دشمنان  نیز پای  آرمان های امام وشهدا ایستاده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت امام محمدباقر (ع) با اشاره به اینکه پایگاه های بسیج مراکز فرهنگی هستند، ادامه داد: پایگاه بسیج علاوه بر تامین امنیت مردم به عنوان مرکز فرهنگی خدمات دهی می کند و در هرجایی که لازم باشد بسیجیان برای خدمت به مردم در صحنه هستند.

وی افزود: مشارکت بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و انجام واکسیناسیون مردم علیه کرونا نمونه اقدامات این قشر برای خدمت به مردم است.

علیزاده به همراه تعدادی از مسوولان و بسیجیان بخش آسارا  شهرستان کرج با حضور در منزل خانواده شهید حسینی از همکاری این خانواده با بسیج تجلیل کردند.

شهید رضاعلی حسینی متولد پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۴ به عنوان دانش آموز بسیجی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد و در روز ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید هنوز در این منطقه عملیاتی به جامانده و والدین شهید چشم انتظار بازگشت پیکر پاک فرزندشان هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …