پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

حمایت‌ها در حوزه آموزش باید بین شیعه و سنی انجام شود

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه شنبه در نشست با اعضای هیات مدیره موسسه خیریه محسنین اصفهان از خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این مجموعه در استان قدردانی کرد و اظهارداشت: کارهای فرهنگی، تربیت نیروی انسانی و کادرسازی برای نظام از مهمترین و زیربنایی ترین امور است.

امام جمعه زاهدان افزود: در سیستان‌وبلوچستان با توجه به‌ موقعیت جغرافیایی، تحرکات در ۲ سوی مرز، تنوع قومی و مذهبی و محرومیت موجود نیازها بسیار زیاد است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باوجود تمام تلاش‌های صورت گرفته متاسفانه در شاخص‌های توسعه در انتهای جدول قرار داریم که در بخش‌هایی مورد سوء استفاده دشمن قرار گرفته و علت آن را مسائل قومی و مذهبی بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: انجام فعالیت در سیستان‌وبلوچستان زود بازده و نتیجه کار به خوبی نمایان خواهد شود و چنین چیزی عامل افزایش انگیزه است.

محامی خاطرنشان کرد: کارهای متعدد و متنوعی وجود دارد که باید مهمترین ‌و بهترین آنها را بر اساس اولویت، نیاز سنجی، سهل الوصول بودن و عمق تاثیرگذاری انتخاب و پیگیری کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان بیان کرد: یک محور مهم کار حمایت و پشتیبانی از حوزه های علمیه است که به نوعی وظیفه تربیت سربازان امام زمان(عج) را عهده‌دار هستند و چنین کاری برای منطقه ماندگار خواهد بود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: محور دیگر توجه به مراکز تبلیغ و مساجد است به گونه‌ای که در کنار هر مسجد خانه عالمی وجود داشته و یک نفر در آنجا مستقر شود زیرا در غیر این صورت بهره‌وری مناسب از مساجد صورت نمی‌گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …