شنبه , 8 اردیبهشت 1403

حادثه ای بزرگ تر از بعثت پیامبر در عالم نیست

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به سالروز مبعث رسول خدا(ص) و تبریک این روز خجسته گفت: باید این عید بزرگ را به همه مردم دنیا تبریک گفت، زیرا حادثه ای بزرگ تر از بعثت ایشان در عالم نیست.

حادثه ای بزرگ تر از بعثت پیامبر در عالم نیستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی گفت: یکی از جدی ترین پیام های مبعث، وحدت بین مسلمین است که تمام موانع را از سر راه برمی دارد، لذا امروز مهم‌ترین کار مسلمین باید تلاش برای وحدت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته پیش رو روز امور تربیتی اسلامی را هم داریم، تعلیم و تربیت در مسیر دین الهی که اهداف رسالت است نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به عدم اطمینان به آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا در سال های مختلف در کشور ما و کشور های مختلف نشان داده که نمیتوان به او اطمینان کرد.

آیت الله حسینی همدانی به موضوع اکراین اشاره کرد و افزود: همین کشور روزی سومین قدرت هسته ای جهان بود و پس از سقوط شوروی و تحویل دادن سلاح های خود آمریکا و انگلیس متعهد شدند امنیت او را تامین کنند، اما امروز آمریکا و انگلیس می گویند فقط روسیه را تحریم می‌کنند چون دیگر اکراین به دردشان نمیخورد.

وی ادامه داد: امروز غرب با جنگ رسانه ای تلاش می‌کند تا بر افکار عمومی تاثیر بگذارد ولی مردم می دانند مذاکره مستقیم هیچ توافقی را بدست نخواهد آورد، گره ها الان باز شدند، فقط امریکا به‌جای بازی درآوردن رسانه ای باید تصمیم بگیرد، اگر تصمیم هم نگیرد پاسخ مردم ما در مقابل زیاده خواهی غرب و آمریکا یک چیز است.

خطیب نماز جمعه کرج با توجه عزل و نصب ها در مسئولیت ها در استان هم گفت: مسئولین به نظرات مردم توجه کنند تا استان بیشتر از این دچار مشکل نشود.

وی در پایان ضمن تسلیت به مناسبت در پیش بودن شهادت امام موسی کاظم(ع) به کارهای بزرگ امام در تربیت شاگردان مکتب اهل بیت اشاره کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …