پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

جنگلبان البرزی نمونه کشوری شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از خدمات «جواد راد پور» گفت: این  جنگلبان  به عنوان یکی از پنج جنگلبان نمونه کشوری شناخته شد و روز گذشته مورد تجلیل قرار گرفت .

حامد فرضی  گفت: با توجه به مفاهیم توسعه پایدار، این مواهب الهی، میراث گذشتگان ما نیست بلکه امانت نسل‌های بعدی در نزد ما می‌باشد که می‌بایست به درستی حفظ و حراست شود.
وی اظهار داشت: جنگلبان در خط مقدم مبارزه برای حفاظت و صیانت از منابع طبیعی است و در این راه شجاعت ها، تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیاری داشته و متحمل رنج‌های بی شماری شده اند و چه بسیار افرادی که در این راه جانشان را از دست داده و به شهادت رسیده اند.
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان البرز جنگلبانان را حافظ منافع مردم دانست و افزود: مردم و منابع طبیعی در کنار هم هستند و مشارکت و نقش مردم و جوامع محلی برای حفظ منابع طبیعی الزامی است.
فرضی در ادامه با اشاره به اهداف جشنواره روز ملی جنگلبان گفت: این مهم در راستای ارج نهادن به فداکاری و مقام جنگلبان با مشارکت همه آحاد مرد ومسوولین، هنرمندان، ورزشکاران و بهره گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود تا صدای مظلومیت این قشر زحمتکش عرصه‌های منابع طبیعی را که در راه اهداف خود جانفشانی می‌کنند و سرما و گرما نمی شناسند، در جامعه نشر یابد.
آیین تقدیر از جنگلبانان نمونه کشوری روز گذشته با حضور وزیر جهاد کشاورزی،نایب رییس مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات کشوری و لشگری به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

۱۵ هزار هکتار از عرصه های طبیعی البرز را جنگل ها تشکیل می دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …