شنبه , 1 اردیبهشت 1403

جاده های ۲۳ روستای کوهستانی البرز بازگشایی شدند

علی زندی‌فر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد ،  ۲۱ روستا در شهرستان طالقان و ۲ روستا در حوزه گچسر جاده کرج – چالوس به علت بارش برف مسدود شده بودند که درزمان حاضر بازگشایی شده و تردد درآن ها جریان دارد.

این مسوول با اشاره به انسداد جاده گردشگری  کرج – چالوس از بامداد امروز، گفت: این مسیر به علت بارش برف شدید و کولاک در حوزه جغرافیایی استان مازندران اکنون مسدود است و راهداران البرزی در صورت کاهش کولاک برف برای بازگشایی این مسیر به کمک راهداران استان مازندران خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های راهداری استان البرز اکنون در مسیرهای کوهستانی البرز در آماده باش کامل به سر می برند،‌گفت: ۶ تیم با ۲۵ راهدار به همراه ۱۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در محور کرج – چالوس در حوزه جغرافیایی استان البرز مستقر شده‌اند ضمن آنکه در مسیرهای کوهستانی نقاط دیگر استان نیز تیم های راهداری  همراه با  تجهیزات و ماشین آلات در حال آماده باش هستند.

استان البرز حدود یک هزارو ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه،‌راه اصلی و فرعی دارد،‌۱۸ درصد ترافکی راه‌های کشور در این استان است در حالی که یک درصد راه‌های کشور به البرز اختصاص دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …