دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در پانزدهمین رزمایش کمک مومنانه البرز

سرهنگ پاسدار مهران طیران روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: توزیع بسته های معیشتی از ابتدای ماه محرم در سطح تمام رده های سپاه و بسیج استان آغاز و تا پایان ماه محرم الحرام ادامه خواهد داشت.

وی یکی دیگر از اقدامات پیش بینی شده در ایام عزاداری ماه محرم را پخت و توزیع غذای گرم و اطعام محرومان ونیازمندان دانست و اظهار داشت: پیش بینی می شود در این ایام ۵۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شود.

وی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی را از دیگر برنامه های پانزدهمین مرحله رزمایش مومنانه برشمرد و گفت: سازمان بسیج حقوق دانان با همکاری سازمان زندان ها و خیرین اصناف تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان جمع آوری کرده اند که تا پایان ماه محرم تعدادی از زندانیان را آزادسازی کنند.

طیران نذر قربانی و نذر خون را از دیگر این برنامه ها اعلام کرد و افزود: همچنین توزیع پوشاک، بسته های بهداشتی و لوازم التحریر نیز در قالب رزمایش انجام می شود.

سازماندهی جهادگران در طرح گسترده واکسیناسیون 

وی خاطرنشان کرد که تمام این برنامه ها به صورت قرارگاهی و محله محور با محوریت مساجد هر محله برگزار می شود ضمن اینکه در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی قرار است تا گروه های جهادی در قالب طرح واکسیناسیون ملی سازماندهی شده و آموزش های لازم را فرابگیرند.

رییس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه از هفته آینده طرح گسترده واکسیناسیون آغاز خواهد شد، گفت: این جهادگران به منظور کمک در واکسیناسیون و کمک در ایجاد نظم و صف و مدیریت مراکز واکسیناسیون به کمک بخش درمان می روند.

وی افزود: تاکنون ۸۰۰ نفر از جهادگران بسیجی استان سازماندهی شده اند تا به صورت جغرافیامحور به کمک بخش درمان بروند.

در استان البرز بیش از یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در اقشار مختلف فعال هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …