یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

تواضع، فروتنی و تفکر جهادی شهید سلیمانی را سردار دل ها کرد

سردار سید یوسف مولایی شامگاه سه شنبه  در دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی  که همزمان با سالگردشهید عباس خرد رنجبر  ستاد یادواره شهدا شهرستان چهارباغ در روستایی آغچه حصار این شهرستان برگزار شد ،گفت: سردار سلیمانی همواره در اندیشه خدمت به مردم بود و تلاش مستمر این شهید والامقام  بود که با  تقویت و استحکام‌ جبهه مقاومت  همراه شد.

وی اظهار داشت: طرح ها و برنامه ریزی های شهید سلیمانی در بستر مقاومت در لبنان، سوریه،  یمن و عراق، این شهید عزیز  را به عنوان محور اصلی مقاومت دردنیا معرفی کرد و این بزرگوار شبانه روز با روحیه سرشار از شجاعت و خستگی ناپذیری در حال آزاد سازی منطقه از شر دشمنان اسلام و مسلمین بود.
 
وی افزود: نیک اندیشان جهان در کشورهای مختلف شهید سلیمانی را به عنوان یک شخصیت اسوه و یک  نظامی برجسته و حامی حقوق مردم تحت ستم  و زور گویان عالم می شناسند.

وی ادامه داد. به همین دلیل امروز شاهد برپایی آیین های عزاداری و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی  در آسیا، آفریقا و اروپا هستیم.

جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین‌(ع)‌حضور سردار دلها در راس جبهه مقاومت را بستر ساز شکست برنامه های ترامپ ظالم در خاورمیانه عنوان کرد.

سردار مولایی گفت: با همت‌ شهید سلیمانی در تقویت توان جبهه مقاومت در مقابله با زیاده خواهی های آمریکای ستمگر باعث شد ترامپ جنایتکار شکست در منطقه را تجربه کند و نظامیان آمریکا با وجود هزاران میلیارد دلار هزینه مجبور شدند با هواپیمای چراغ خاموش از عین الاسد فرار کنند.

وی افزود: دولت آمریکا که توانایی های جبهه مقاومت را باور نداشت و از روحیه ستم ستیزی مسلمانان بی خبر بود، تلاش کرد با صرف هزینه های هنکفت در مردم عراق محبوبیت ایجاد کند ، اما تیرش به سنگ خورد.

 وی اظهار داشت: تلاش بی نتیجه آمریکایی ها با خود نمایی تجهیزات مدرن نظامی آنان نیز به شکست منتهی شد و اکنون به این نتیجه رسیده اند که  چاره ای جز فرار از منطقه را ندارند.
 
وی تصریح کرد: دستاورد مهم خروج نظامیان آمریکا از عراق حاصل تلاش مستمر شهید سلیمانی در تقویت توان بالای جبهه مقاومت‌ و ایثار و روحیه  شهادت طلبی  همرزمان مومن و جهاد گرشان بود.

جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین‌(ع)‌ در ادامه سخنانش سردار سلیمانی را فردی کاملا آگاه به مسائل اسلامی و از تبار پاکان و خوبان عنوان کرد و گفت: این شهید گرانقدر در مجاهدت در راه حق و حقیقت و دفاع از اسلام مرزی را نمی‌شناخت.

سردار مولایی افزود: شهید سلیمانی انسانی وارسته و  کامل بود و فعالیت ایشان فقط در سپاه و جنگ خلاصه نمی‌شود، بلکه ارتباطات گسترده با افراد مختلف داشت و در طراحی و اجرای برنامه‌های نظامی نیز یکی از نخبگان مجرب و کاردان بود.

شهرستان یکصد هزار نفری چهارباغ اواخر سال گذشته از ساوجبلاغ منفک و ارتقا یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …