پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

شوراهای اسلامی البرز به شبکه خیر و احسان پیوستند

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)روز سه شنبه  به ایرنا گفت: موضوع تفاهم‌نامه با شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان هم‌افزایی در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان  از طریق ایجاد قرارگاه خیر و احسان با همکاری کمیته امداد امام (ره)، مساجد، شهرداری‌ها، فرهنگسراها، مراکز نیکوکاری و سایر موسسات خیریه مرتبط با امور خیر و احسان است.

محمد محمدی فرد افزود: این تفاهم‌نامه باهدف تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) جهت خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان منعقدشده است.
وی  در خصوص فعالیت مراکز نیکوکاری بیان داشت: مراکز نیکوکاری با مسوولیت‌پذیری و مشارکت اعضای هیات عامل در حال فعالیت بوده و به‌صورت محله محور، تخصصی و فراگیر با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، در جهت رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.
محمدی فرد بابیان اینکه در راستای اجرا این تفاهم‌نامه مرکز نیکوکاری در تمان شهرداری‌ها و شورای شهر و روستا و دهیاری استان ایجاد می‌شود گفت: تعهدات شورای شهر استان و کمیته امداد، شناسایی و اولویت‌بندی خدمات مسکن خانواده‌های موردحمایت مبنی در اختیار گذاشتن زمین رایگان شهری و روستایی به‌منظور احداث منازل مسکونی مددجویان استان می‌باشد.

وی افزود: سایر همکاری‌های این نهاد با مراکز نیکوکاری شورای شهر و روستا در جهت ارایه خدمات به نیازمندان جامعه شامل واگذاری فضای مناسب در سطح شهر جهت فروش محصولات تولیدی مددجویان، واگذاری غرقه‌های مراکز عرضه میوه و تره بار به مددجویان و نیازمندان معرفی شده کمیته امداد و ارایه آموزشهای فنی و حرفه‌ای و توانمند سازی ویژه زنان سرپرست خانوار است.

استان البرز دارای ۲۸۸روستا و ۱۸ شهر است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …