شنبه , 1 اردیبهشت 1403

تغییر مکان برگزاری پویش مردمی سلام فرمانده در کرج

معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گقت: مکان برگزاری پویش سلام فرمانده و عزیزم حسین (ع) که پیش از این قرار بود در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود به دلیل افزایش بی سابقه ثبت نام کنندگان تغییر کرد.

کثرت استقبال کنندگان مکان برگزاری سلام فرمانده را در کرج تغییر دادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سید روح الله فضلی گفت: اجتماع بزرگ سربازان دهه هشتادی‌ها و نودی‌های کرج برای همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی و همچنین سرود «عزیزم حسین (ع)» با حضور عبدالرضا هلالی مداح کشوری ساعت ۱۸ روز ۱۷ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام برای شرکت در این پویش از روز ششم خرداد ماه اعلام شده، اظهار داشت: در این مدت بیش از ۴۳ هزار نفر از جامعه هدف در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند.

وی گفت: استادیوم ورزشی انقلاب کرج ظرفیت حضور ۲۰ هزار نفر را دارد که با این روند ثبت نام برای مدیریت بهتر مراسم، پس از هماهنگی با برگزارکنندگان این مراسم مقرر شد محل برگزاری مراسم به بلوار جمهوری کرج تغییر یابد.
فضلی با بیان اینکه با تغییر محل برگزاری امکان افزایش ثبت نام تا بیش از ۱۰۰ هزارنفر وجود دارد، افزود: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند با ارسال عدد «۱» به سامانه ۶۶۰۰۰۲۶۰۰۱ نام نویسی کنند.

وی همچنین به شهروندان کرجی توصیه کرد با توجه به اینکه این مراسم به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش می‌شود، در صورتیکه موفق به ثبت نام در سامانه مربوطه نشدند، برای شرکت در پویش به محل برگزاری مراسمات مراجعه نکنند و همکاری لازم را داشته باشند تا این پویش به بهترین کیفیت برگزار شود.

معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج همچنین از تمام نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان همچون شهرداری، شورای شهر، حوزه هنری، راهور و ناجا خواست تا حمایت‌های لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن پویش سلام فرمانده داشته باشند.

پویش «سلام فرمانده» روز ۹ خرداد ماه در شهرستان‌های فردیس و اشتهارد و ماهدشت کرج برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …