شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تعیین دستورالعمل‌ برای ساماندهی صنف تشخیص رنگ خودرو در کرج

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز حصاری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و تمامی اعضای دارای پروانه و بدون پروانه رسته تشخیص رنگ خودرو که در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز تشکیل شد، اظهار داشت: بعد از ابلاغ دستور دادستان عمومی و انقلاب استان البرز مبنی بر ضرورت ساماندهی رسته صنفی تشخیص رنگ خودرو و تعیین دستورالعمل‌های جاری در این رابطه مواردی به تصویب رسید که برای اجرا به تمامی اعضا صنف مذکور ابلاغ شد.

نخست مقرر شد که تیمی از متخصصین امر تشکیل شده و علاوه بر بررسی اتحادیه تعمیرکاران به منظور احراز صلاحیت افراد شاغل، اقدامات تکمیلی لازم شامل اخذ آزمون از متقاضیان فعال در این رسته انجام شود.

وی ادامه داد: کارشناسی خودرو فقط با حضور خریدار و فروشنده و با احراز مالکیت و دریافت کد ملی طرفین صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به تمامی واحدهای بدون پروانه به مدت یکماه تا تاریخ بیستم دیماه فرصت داده خواهد شد که در این خصوص اقدام کنند و پس از پایان زمان مذکور با واحدهای خاطی برخورد قانونی صورت می‌گیرد و از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

حصاری تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی این رسته مکلف هستند که با توجه به ارزش خودرو حداکثر تا مبلغ ۵ میلیون ریال بر اساس جدول تنظیمی اتحادیه دریافت کنند و دریافت هرگونه وجه بیش از آن تخلف بوده و بر اساس قانون نظام صنفی متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …