سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

تشکل خواهران شهدا در البرز راه‌اندازی می‌شود

لیلا اکبری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزد: در هفته پیش رو برنامه هم اندیشی با خواهران شهدای البرز در دستور کار قرار گرفته است.
مسوول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار داشت: مقرر شده در هر استان تشکلی با عنوان  «پیام آوران زینبی» با حضور خواهران شهدا و با مجوز رسمی سازمان تبلیغات شکل بگیرد تا با برنامه ریزی دقیق در راستای یکپارچه سازی برنامه های فرهنگی خواهران شهدا و اولویت بخشیدن به طرحهای فرهنگی استان فعالیت کند.

وی گفت: یکی از مهمترین اقشار مردم که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید بر استفاده از ظرفیت های آن ها کرده اند، خانواده شهدا هستند زیرا شهدا این انقلاب رابا خونشان  بیمه کردند و خانواده شهدا مهمترین و اثر گذارترین قشر در جامعه هستند که از مسیری که شهدا فتح کردند پاسداشت خداهند کرد. 

اکبری تشکل خواهران شهدا را حلقه های میانی و واسط میان سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود:‌ سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد از توان ظرفیت خواهران شهدا استفاده و ظرفیت های حاکمیتی موجود در سازمان از جمله شبکه ها، رسانه ها و سایر ظرفیت های سازمان در اختیار تشکل خواهران قرار دهد تا با توان موثر مردمی خود به پای انقلاب و پاسداشت ارزش های آن بیایند. 

وی یادآور شد: قرار است از بانوان فعال در اداره کل از جمله فعالین در ستاد نهضت پیشرفت بانوان و هیات اندیشه ورز قرآنی بانوان نهضت تبلیغی شهرستانها تجلیلی به عمل آید.

وی اضافه کرد: همچنین فردا یکشنبه همایشی در راستای حمایت و توانمندسازی دختران در محیط ترتیب داده شده تحت عنوان «شایسته شو» در سالن اجتماعات شهدای نژاد فلاح برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …