پنجشنبه , 9 فروردین 1403

تدابیری پیشگیرانه‌ قبل از آشفتگی و تلاطم در بازار اتخاذ شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بیک‌زاده ظهر یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تنظیم بازار یکی از مواردی است که دولت سیزدهم به ویژه شخص رئیس جمهور در برنامه ویژه خود قرار داده است.

وی با اشاره به تغییر جلسات تنظیم بازار کشور تصریح کرد: بر این مبنا وزیر صنعت به عنوان دبیر و معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد منصوب شدند.

معاون وزیر صمت بیان کرد: در استان‌ها نیز با رویکردی ویژه کارگروه‌های تنظیم بازار تشکیل شدند که دبیر رئیس سازمان صمت و رئیس استاندار است.

وی با بیان اینکه به طور حتم بازار دچار آشفتگی و تلاطم در بازار ایجاد شود بازگرداندن شرایط عادی دشوار است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید تدابیری پیشگیرانه‌ای را قبل از ایجاد مشکل اتخاذ کنیم.

بیک‌زاده گفت: در حال حاضر تمامی دستگاه‌ها ذی‌ربط در حوزه تنظیم بازار از همگرایی و تعامل ویژه‌ای با یکدیگر برخوردار هستند که پیشرفت کار کمک شایانی می‌کند.

وی اظهار کرد: انبار و دپوی کالاها در همجواری البرز با تهران باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است اما این اراده و همراهی در این استان برای مقابله با تهدیدها وجود دارد.

معاون وزیر صمت بیان کرد: بدون شک البرز هر اندازه تلاش کند باز هم همجواری با تهران می‌تواند در بازار تأثیرگذار باشد، بنابراین نگاه ویژه‌ای به البرز خواهیم داشت تا بخشی از این مشکل رفع شود.

وی افزود: البرزدر حوزه در تنظیم بازار و نظارت الکترونیک جز برترین استان‌هاست، البته توقع داریم تا این وضع تداوم یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …