جمعه , 10 فروردین 1403

تحویل ۳۳۱ هکتار از اراضی ملی به راه و شهرسازی طالقان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طالقان از تحویل ۳۳۱ هکتار از اراضی ملی واقع در حریم شهر به اداره راه و شهرسازی این شهرستان خبر داد.

تحویل ۳۳۱ هکتار از اراضی ملی به راه و شهرسازی طالقانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، عسگری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و تعیین تکلیف اراضی ملی واقع در حریم شهر در ذیل ماده ۱۰ قانون زمین شهری مساحت ۳۳۱ هکتار از اراضی ملی قابل تحویل در حریم شهرستان طالقان تحویل اداره راه و شهرسازی این شهرستان شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طالقان افزود: از آن جایی که تثبیت مالکیت دولت در اراضی دولتی واقع در حریم شهر یکی از تکالیف مهم این اداره بشمار می رود بنابراین اراضی فوق با حساسیت ویژه و پس از سال‌ها بلاتکلیفی، با جلسات و پیگیری‌های فراوان، از سوی اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و صورت جلسه ۱۰ پلاک تحویلی آن با حضور ریاست دادگستری شهرستان و ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی در مورخ ۲۸ فروردین امسال تنظیم و مبادله شد.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طالقان این اراضی شامل پلاک‌های فشندک، حسنجون سیدآباد، زیدشت، جریم آباد، پس قلعه، جزن، هرنج، جاروب دشت، وشته، میناوند بوده است

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …