سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

تثبیت صدرنشینی باواریایی‌ها با پیروزی در جهنم وستفالن

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دورتموند امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۱ در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم بوندس‌لیگا میزبان بایرن‌مونیخ بود و در پایان این دیدار تیم بایرن موفق شد در ورزشگاه وستفالن و با نتیجه سه بر دو میزبان خود را شکست دهد. 

زنبورها در همان ابتدای کار موفق شدند توسط جولیان برانت به گل نخست خود برسند اما بایرنی‌ها خیلی زود و تنها چهار دقیقه بعد توانستند توسط رابرت لواندوفسکی به گل تساوی برسند. شاگردان یولیان ناگلزمان که دورتوند را در یک قدمی خود در جدول می دیدند، در دقیقه ۴۴ توسط کینگزلی کومان به گل برتری رسیدند تا نیمه دوم را با خیال راحت تری دنبال کنند. 

در نیمه دوم تیم میزبان فشار حملات خود را بیشتر کرد و در همان ابتدای نیمه نخست موفق شد توسط ارلینگ هالند به گل تساوی برسد. این پایان کار دِر کلاسیکر نبود چرا که داور بازی با کمک VAR یک پنالتی برای باواریایی ها گرفت و لواندوفسکی نیز در دقیقه ۷۷ موفق شد ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند تا حساب کار سه بر دو به سود بایرن شود.

تثبیت صدرنشینی باواریایی‌ها با پیروزی در جهنم وستفالن

در نهایت شاگردان ناگلزمن در نهایت با پیروزی سه بر دو موفق شدند سه امتیاز شیرین از ورزشگاه وستفالن به دست آورند. بایرن با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد. دورتموند نیز با این شکست ۳۰ امتیازی ماند و در رده دوم قرار گرفت. 

نتایج دیگر دیدارهای امروز بوندس‌لیگا به شرح زیر است: 

ماینتس ۳ – ۰ وولفسبورگ

هوفنهایم ۳ – ۲ فرانکفورت

آرمنیا بیلفلد ۱ – ۱ کلن

آگزبورگ ۲ – ۳ بوخوم

بایرلورکوزن ۷ – ۱ گریتر فورت

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …