جمعه , 14 اردیبهشت 1403

اجرای شانزدهمین مرحله کمک های مومنانه البرز به ارزش ۳۳ میلیارد تومان

 سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام، افزود: تمام مسوولان وظیفه دارند در سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام نسبت به پاسداشت و بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی و همرزمانش اهتمام لازم را داشته باشند. 
وی با بیان اینکه از مدت ها پیش برنامه های متنوعی برای اجرا در هفته مقاومت سازماندهی و برنامه ریزی و برخی از آن ها نیز آغاز شده است، اظهار داشت: تاکید ما به همه حوزه ها و پایگاه های بسیج، برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی بوده است که مردم برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این سردار سرافراز سپاه اسلام و قدردانی از وی وارد صحنه شوند و هرچه که در توان دارند را انجام دهند. 
فرمانده سپاه استان البرز گفت: علاوه بر برنامه های محلی در سطح حوزه ها و پایگاه ها، برنامه های متمرکز و غیرمتمرکزی نیز برگزار می شود که برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی امروز با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در دانشکده پردیس کشاورزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه نیز اجتماع بزرگ سلیمانی ها با حضور سخنرانان کشوری در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی کرج برگزار می شود. 
وی با اشاره به اجرای شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به همت سپاه البرز همزمان با اجتماعی سلیمانی ها، افزود: در این مرحله که به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود، ۴۲ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و حمایتی در هفته مقاومت میان محرومین و نیازمندان در سطح استان البرز توزیع می شود ضمن اینکه ۱۲۷ سری جهیزیه نیز برای نوعروسان کم بضاعت تهیه شده که در این هفته به آن ها اهدا می شود. 

حیدرنیا تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم در مناطق کم برخوردار، طبخ و توزیع حدود ۱۹۸ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان به ویژه در حاشیه شهر و توزیع بیش از سه  هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی میان نیازمندان را از دیگر اقدامات به مناسبت هفته مقاومت دانست و گفت: همچنین در این هفته با حمایت خیرین و مسوولان ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد می شوند. 
فرمانده سپاه استان البرز افزود: مجموع اعتباری که به این مرحله از رزمایش اختصاص یافته، بیش از ۳۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان است؛ این مبلغ حاصل تلاش سپاه و بسیج، نهادهای انقلابی، دستگاه ها و خیرین است. 
وی از تکمیل و بهره برداری از ۱۹۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی نیز در هفته جاری  خبر داد و با اشاره به اینکه بیشتر این پروژه ها تعمیر، مرمت و بازسازی منازل محرومان است، اظهار داشت: ۱۳۲ دستگاه تبلت با کمک نهادها و خیرین تهیه شده که در اختیار دانش آموزان نیازمند خواهد گرفت. ۴۱ گروه جهادی پزشکی نیز تا پایان هفته مقاومت در مناطق محروم به خدمت رسانی به مردم می پردازند. 
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به برپایی ۴۹ میز خدمت با شعار «حاج قاسم، الگوی مدیران جهادی» در سطح استان و ۱۰۴ نوبت ایثار گفت: کارگران استان البرز حقوق  یک نوبت  کاری خود را به نیازمندان و محرومان اهدا می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …