جمعه , 21 اردیبهشت 1403

مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان: شروع کننده حواشی دیدار با تیم شهدای بابلسر ما نبودیم

در ادامه رقابت های لیگ ۲ فوتبال کشور عصر شنبه تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در ورزشگاه انقلاب میزبان تیم شهدای بابلسر بود.

این بازی که با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید حواشی در برداشت، حواشی که امروز مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز در گفت و گو با ایرنا در خصوص آن توضیحاتی ارائه کرد.

«حمید کریمی» در این رابطه گفت: پیش از بازی با تماشاگرها و هواداران تیم شهدای رزکان صحبت های لازم را کرده بودیم که هیچ گونه سر و صدایی به جز تشویق نباشد و برنامه ما همیشه این بوده و هست که هر تیمی که به استان می آید را مورد مهمان نوازی و حمایت قرار دهیم.

وی اضافه کرد: طبق روال همیشه میزبانی شهدای رزکان، آهنگ هر شهر را به پاس احترام بازیکنان تیم مقابل در ورزشگاه پخش کردیم، این در حالی بود که در بازی ما در مقابل این تیم در بابلسر مسایلی را دیدیم که با این وجود آنها را نادیده گرفته و تلاش کردیم اصل مهمان نوازی را ادا کنیم.

کریمی گفت: در خصوص بازی شب گذشته گل اول را تیم ما زد اما در دقیقه های پایانی بازیکنان تیم حریف گل مساوی را وارد دروازه شهدای رزکان کردند.

وی ادامه داد: زننده گل تیم شهدای بابلسر پس از زدن گل سمت نیمکت کادر فنی تیم ما آمد و با دستش که فیلم بازی موجود و ناظر نیز به خوبی شاهد بود حرکاتی غیر اخلاقی و بسیار زننده از خود نشان داد که آن را توهین به تیم و مردم استان تلقی کردیم.

مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز افزود: نخستین فردی که از دیدن این حرکات زننده عصبانی و ناراحت شد خود بنده بودم و آنقدر شهامت دارم که بگویم که جواب این توهین را دادم.

کریمی اظهار داشت: اما شروع کننده این حواشی ما نبودیم و در واقع بازیکن تیم حریف سبب متشنج شدن بازی شد و ما نیز اعلام کردیم تا زمانی که معذرت خواهی نکنند اجازه خروج آنها را از زمین نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه با عذر خواهی سرپرست تیم حریف اجازه دادیم که بیرون بروند گفت:  تمام سعی ما بر این بود که رسم مهمان نوازی را به خوبی ادا کرده تا حرف و حدیثی باقی نماند اما اگر فیلم بازی را ببینید به خوبی به این واقعیت می رسید که شروع کننده این حواشی ما نبودیم.

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز که در رقابت های لیگ ۲ کشور حضور دارد هم اکنون با ۲۰ امتیاز در مکان هشتم جدول این لیگ قرار گرفته است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …