یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

بهره برداری از واحد سوم تصفیه خانه رجایی شهر در بهار آینده

این طرح ۷۲درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تکمیل آن منجر به افزایش ۶ درصد سهم آب‌های سطحی استان می شود.

بهره برداری از واحد سوم تصفیه خانه رجایی شهر در بهار آیندهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مجری طرح واحد سوم تصفیه خانه رجایی شهر با بیان اینکه  با تکمیل این واحد پانصد لیتر بر ثانیه  سهم استان البرز از آب سد طالقان افزایش پیدا می کند، گفت: در حال حاضر  عملیات ساخت تاسیسات ورودی آب خام، حوضچه برداشت آب، سازه اختلاط سریع و پنج دستگاه فیلتر شنی در حال اجراست و تا کنون این طرح ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فتحی افزود: هزینه ساخت این واحد تصفیه آب بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد  که با تکمیل آن سهم استان البرز از آبهای سطحی از ۲۵ درصد به ۳۱ درصد افزایش پیدا می کند.

وی گفت: آب این واحد به شبکه توزیع آب  فردیس، کمالشهر،  مهرشهر  و رجایی شهر منتقل می شود.

مجری طرح واحد سوم تصفیه خانه رجایی شهر گفت: این طرح ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با تکمیل آن ۶ درصد افزایش در سهم آب‌های سطحی استان خواهیم داشت.

فتحی با بیان اینکه با تکمیل این واحد پانصد لیتر بر ثانیه سهم استان البرز از آب سد طالقان افزایش پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر عملیات ساخت تاسیسات ورودی آب خام، حوضچه برداشت آب، سازه اختلاط سریع و پنج دستگاه فیلتر شنی در حال اجراست و تا کنون این طرح ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مجری طرح واحد سوم تصفیه خانه رجایی شهر افزود: هزینه ساخت این واحد تصفیه آب بیش از پنجاه میلیارد تومان هزینه دارد که با تکمیل آن سهم استان البرز از آب‌های سطحی از ۲۵ درصد به ۳۱ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: آب این واحد به شبکه توزیع آب فردیس، کمالشهر، مهرشهر و رجایی شهر منتقل می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …