پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

کاشمر–  عضو شورای پژوهش و فناوری اداره‌کل حفاظت محیط‌ زیست خراسان‌ رضوی گفت: دشت کاشمر طی چهار سال اخیر به میزان ۴۶ تا ۸۴ سانتیمتر فرونشست کرده یعنی سالانه به طور متوسط در این منطقه بین ۱۱.۵ تا ۲۱ سانتیمتر فرونشست اتفاق افتاده است.هادی معماریان در بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان کاشمر از فرونشستهای زمین در جنوب این شهر افزود: شکاف‌ها و چاله‌های عمیق در مناطق مختلف دشت کاشمر به وضوح قابل رؤیت و به شکل خطرناکی گسترده شده با این حال متاسفانه برخی مدیران نمی خواهند فرونشست زمین را باور کنند.وی ادامه داد: دشت کاشمر در حالت بحرانی قرار دارد و در صورت عدم مدیریت به موقع و مناسب این مخاطره طبیعی می تواند خسارت جبران ناپذیری ایجاد کند.

خوشاب – مسوول نمایندگی جمعیت هلال احمر خوشاب گفت: ریزش قنات در روستای «داراب» از توابع بخش مشکان شهرستان خوشاب منجر به مرگ ۲ کارگر و مجروح شدن یک کارگر دیگر شد. فاطمه محسنی عصر پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا  افزود: این حادثه بر اثر  ریزش دیوار قنات حین عملیات حفاری روی داد.

مشهد– معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۶۳ مرکز پرستاری و ۹ مرکز مراقبت بالینی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی فعال هستند. دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه به نقل از دکتر شاپور بدیعی گزارش داد: مراکز مراقبت پرستاری دارای مجوز فعالیت از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که در شرایط کرونایی به بیمارانی که نیاز به خدمات مراقبتی دارند اما لازم نیست در بیمارستان بستری شوند خدمات درمانی از قبیل تزریقات، پانسمان، اکسیژن‌تراپی، کنترل رژیم غذایی و دارویی ارائه می کنند.

بجستان– فرمانده انتظامی بجستان از کشف ۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.به گزارش روز پنحشنبه پایگاه خبری  پلیس سرهنگ احمد رضا شهنواز افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهید شوقی بجستان از نگهداری و استفاده غیرمجاز تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از روستاهای حاشیه این شهرستان مطلع و پس از هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره برق در بازرسی از یک خانه مسکونی تعداد ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک متهم را دستگیر کردند. 
بردسکن– همایش شکوه پایداری بسیج در بردسکن برگزار شد و امام جمعه بردسکن در این همایش گفت: در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن باید مجهز به سلاح ایمان و تقوا باشیم.حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: ملت ایران علی رغم همه مشکلات در همه صحنه ها به اثبات رسانده اند که بسیجی هستند و در مقابله با دشمنان کوتاه نخواهند آمد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …