پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

برگزاری رقابت های بیسبال غرب آسیا در البرز نیازمند تعیین زمان است

«شهرام شفایی» روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری این رقابت ها که پیش از این قرار بود امسال برگزار شود به تعویق افتاد و مقرر شد که در سال ۱۴۰۱ انجام شود.

وی اضافه کرد: برای برگزاری رقابت های بیسبال غرب آسیا که حضور ورزشکارانی از  ایران، پاکستان، هندوستان، سریلانکا و عراق در آن قطعی شده ۲ تاریخ در اردیبهشت و تیرماه از سوی ما به فدراسیون اعلام شده که در اردیبهشت ماه با توجه به عدم اعلام فدراسیون تا کنون دیگر قابل اجرایی نیست.

شفایی گفت: همچنین برای برگزاری این رقابت ها در تیرماه نیز باید تا پایان فروردین از سوی فدراسیون به ما اعلام شود در غیر اینصورت تاریخ برگزاری رقابت های بیسبال غرب آسیا به احتمال زیاد به مهرماه سال آینده موکول می شود.

وی با اشاره به اینکه زمین ورزشگاه انقلاب کرج با هدف برگزاری هر چه بهتر این دوره از رقابت ها از سوی پیمانکار در حال رسیدگی است اظهار داشت: امیدواریم که این زمین پس از تعطیلات پیش روی به بهره برداری برسد. 

رییس انجمن بیسبال و سافت بال استان البرز با اشاره به اینکه با بهره برداری از این زمین می توان استعدادهای بیشتری در رشته ورزشی بیسبال را کشف و جذب کرد گفت: به همین منظور نخستین مرحله استعداد یابی  در مقطع اول و دوم متوسطه با حضور دانش آموزان در استادیوم بیسبال کرج برگزار که در فاز نخست ۳۲ نفر از دانش آموزان دختر و ۴۰ نفر از پسران جذب شدند.

شفایی  با بیان اینکه استعداهای جدید جذب تیم های نوجوانان و جوانان استان شده و از بیستم فروردین کار خود را آغاز می کنند گفت: همچنین بنا داریم که فاز دوم استعداد یابی در رشته بیسبال استان البرز را در فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور ۱۵۹ نفر از دانش آموزان برگزار کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …