شنبه , 1 اردیبهشت 1403

برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری فردا در ساوجبلاغ

به گزارش ایرنا؛ رییس اداره  برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این جشنواره  اظهار داشت: بحث تعلیم و پرورش به شکل ریلی است که آموزش و پرورش باید بر مدار آن حرکت کند.

سعید خادمی گفت: ساحت پرورش ساحتی فرابخشی است که باید به آن توجه ویژه کرد.

وی با اشاره به سومین جشنواره کانون فرهنگی تربیتی گفت: در زمان حاضر یک هزار و ۱۸۲ کانون فعال وجود دارد که در زمینه آموزش دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

خادمی با اشاره به پژوهشهای معتبر علمی گفت: افرادی که پژوهش علمی و تولیدات فرهنگی، هنری انجام داده‌اند از آسیب‌های اجتماعی بدور خواهند بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ نیز در این آیین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس گفت: متاسفانه در این ایام موضوعات پرورشی مغفول مانده علیرغم آنکه مسائل تربیتی با حضور دانش آموزان ممکن خواهد بود.

نجم الدین  قاضی میر سعید گفت: برگزاری «جشنواره فرهنگی هنری فردا» یکی از برنامه گ‌هایی است که می‌تواند بخشی از این مشکلات را جبران کند.

وی گفت: این جشنواره بزرگترین جشنواره فرهنگی و هنری کشور از لحاظ تعداد رشته و تعداد مخاطبان است و بر اساس برنامه‌ریزی بیش از هفت میلیون مخاطب در ۸۰ رشته برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ  «جشنواره فرهنگی هنری فردا» را عامل «کشف، رشد و شکوفایی استعداد میلیون ها دانش‌آموز خلاق» در فضایی جذاب دانست و افزود: این جشنواره باعث خود باوری و رشد استعداد دانش‌آموزان می شود و در ابعاد آموزشی و فرهنگی در دوران کرونا راهگشا می‌باشد.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز اختلال در مسائل تربیتی را یکی از مسائل و مشکلات بیماری کرونا بیان کرد که جامعه جهانی نیز با آن روبرو هستند.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری اظهار داشت: اینگونه جشنواره‌ها بخشی از مشکلات را مرتفع می‌کند که باید به آن اهتمام ورزید.

در پایان این مراسم از پوستر جشنواره رونمایی و از تعدادی از دانش آموزان برتر استانی و کشوری تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …