یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

با هرگونه تیراندازی در مراسم عزا و عروسی برخورد می‌شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید اسدالله مرعشی دوشنبه در آیین افتتاح انجمن صلح و سازش اقوام شهرستان رامهرمز اظهارداشت: به اطلاع عموم شهروندان رامهرمز می‌رسانیم در برخورد با تیراندازی مراسم های عزا و عروسی در این شهرستان هیچ مسامحه‌ای انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با تیراندازی در مراسم‌های عزا و عروسی این شهرستان همچنان ادامه دارد افزود: نباید اجازه داد برخی به واسطه انجام رسم غلط تیراندازی، آسایش مردم را از آنها صلب کنند.

رئیس دادگستری رامهرمز برخورد با تیراندازی‌ها در مراسم های عزا و عروسی را خواسته بحق مردم عنوان کرد و افزود: تیراندازی در مراسم‌ها به عنوان یک رسم غلط باید ریشه کن شود و در این زمینه انتطار می رود که سران عشایر و طوایف با دستگاه قضایی برای پیشگیری از وقوع چنین جرمی، همکاری کنند.

حجت الاسلام مرعشی خاطرنشان کرد: برخورد با متخلفان قطعی و بدون هیچ مسامحه‌ای خواهد بود؛ لذا هرگونه توصیه‌ای برای آزادی افراد متخلف قابل پذیرش نیست.

وی تاکیدکرد: اگر در مراسمی تیراندازی صورت بگیرد دادگستری با عوامل این اقدام و همچنین مباشران و دیگر افرادی که زمینه بروز آن را فراهم کرده اند، برخورد می‌کند.

بر اساس این گزارش، انجام رسم غلط استفاده از سلاح گرم در مراسم عروسی و عزا در خوزستان به عنوان یک معضل جدی محسوب می شود که در برخی از موارد باعث حوادث ناگواری در شهرهای مختلف استان شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …