شنبه , 1 اردیبهشت 1403

امام جمعه فردیس خواستار اختصاص امکانات به این شهرستان شد

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته فردیس افزود: انتظار می رود استانداری البرز و سایر مسوولان اجرایی و اداری  نگاه عادلانه ای

به نیازهای شهرستان نوپای فردیس داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس دارای ظرفیت های فراوانی است، اظهار داشت:  با این وجود این شهرستان از آسیب های اجتماعی و مشکلات متعددی رنج می برد.

حسینی گفت : کمبود امکانات رفاهی و خدماتی و تفریحی،  نبود بیمارستان ، وجود مدارس فرسوده و نبود پارک بانوان ااز جمله مشکلات شهرستان فردیس است.

وی ادامه داد: فردیس به  خاطر مردم مذهبی آن به نام شهر فاطمی نامگذاری شده است که حضرت فاطمه (س ) جان عالم است .

امام جمعه فردیس  گفت:  این شهرستان به ویژه در بخش ورزش آقایان و انوان ورزشکار  دارای قهرمانان برجسته ای همچون علیرضا کریمی کشتی گیر ملی پوش است.

حسینی بیان داشت : انسان های خدوم و معتمد ،  روحانیان انقلابی، حوزه های علمیه خواهران و برادران  از ظرفیت های خوب  شهرستان  فردیس هستند.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه  امام جمعه  متعلق به کل  مردم منطقه است ، اظهار داشت:   همه قشرهای مردم باید بتوانند مشکلات و مسائل خودرا با امام جمعه به راحتی درمیان بگذارند و همه باید برای عمران وآبادانی منطقه بکوشیم .

حسینی افزود: الگو و مرام ما شهیدانی همچون آیت الله بهشتی هستند که  جذب حداکثری، و تعهد و تسلط بر آرمان های امام ، انقلاب اسلامی و شهدا  از مهمترین ویژگی های

این شهیدان  والامقام است.

وی تاکید کرد که خط قرمزما  اصل ولایت فقیه و شخص ولایت فقیه و رهبری است؛  ما ولایت فقیه را جانشین از حضرت ولی عصر  امام مهدی (عج ) می دانیم .

وی بیان داشت: رویکرد ما تحول فرهنگی ، رفع آسیب های اجتماعی  و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی است  که در این مسیر از بهره برداری از جلسات نخبگان به ویژه فرهنگیان و حوزوی استفاده می کنیم.

وی افزود: مخالفت با فساد و رانت خواری  از مهمترین اولویت ها است  و هیچ کس نمی تواند خود را در این مسیر پنهان کند؛ حمایت از مطالبه گری  و عدالتخواهی به شرط اینکه در چهارچوب قانون و  با رعایت اخلاق موازین اسلامی باشد در نگاه نخست نماز جمعه فردیس قرار دارد.

امام جمعه فردیس بیان داشت : تعامل مثبت و همکاری با مسوولان استان  البرز و شهرستان فردیس  به ویژه جریان حزب الله  و ولایت مدار در جهت توسعه شهرستانی که  بیش از ۷۳۰ شهید ، ۱۹ شهید اقتدار و ۱۲ شهید مدافع حرم تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کرده است ، از اولویت ها است.

وی گفت: اصحاب رسانه و معتمدین چشم بیدار و امین ما برای شناسایی و حل مشکلات هستند.

وی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه فردیس  به دیدار اندیشمندان و کنفرانس اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و  اظهار داشت:  تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت است؛  اقتدار امت اسلامی تنها با وحدت  و اتحاد کلمه میسر است  و اگر بخواهیم عزت داشته باشیم باید اقتدار را بر اتحاد تنظیم کنیم.

وی در ادامه افزود: نکته دوم که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشت، توجه به جامعه اسلام است ؛ دشمنان با تمام توان تلاش می کنند که  با استفاده از ظرفیت رسانه ای و آخوندهای مزدور و متقلب و مزدبگیر  در تلاش برای جدایی دین از سیاست هستند.

امام جمعه فردیس گفت: همانطور که رهبری معظم انقلاب  فرمودند مسوولان در هر تصمیم گیری چه قانونگذاری و  چه اجرایی باید پیوست عدالت داشته باشند و  عدالت مشهود و محسوس باشد تا فاصله غنی و فقیر کاهش یابد .

وی در بخش دیگر سخنان خود به حمله سایبری دشمنان به سامانه سوخت کشور  اشاره کرد و اظهار داشت: هدف دشمن عصبانی کردن مردم ما است  زیرا از جنگ نظامی و  اقتصادی نتیجه نگرفتند

و اکنون جنگ هیبریدی و تهدید و تحریم بکار گرفته اند تا فشار اقتصادی به مردم و جنگ تبلیغاتی و رسانه  ای راهی  برای ایجاد نارضایتی و عصبانی کردن مردم  پیدا کنند.

امام جمعه فردیس گفت: دشمنان  با اختلال در سامانه های خدمات عمومی می خواهند مشکلاتی به وجود آورند نکته ای که مقام معظم رهبری سالیان سال به آن اشاره کردند  و باید پدافند غیر عامل را جدی بگیریم ؛ اینترنت ملی و صیانت از فضای مجازی را باید  جدی بگیریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …