جمعه , 14 اردیبهشت 1403

باند سرقت‌های سریالی از یک واحد صنعتی در “اشتهارد” منهدم شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ بیژن جنتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت از یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی اشتهارد در یک بازه زمانی کوتاه، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که سارقان در یک گروه 2 نفره به وسیله کلید وارد کارخانه شده و اقلامی به ارزش 7 میلیارد ریال را به سرقت برده اند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی مستمر و به کارگیری اقدامات پلیسی، در نهایت 2 سارق حرفه ای و سابقه دار دخیل در این سرقت را مورد شناسایی قرار داده و هر 2 متهم را با هماهنگی مقام قضائی در شهرستان بوئین زهرا استان قزوین دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به 15 فقره سرقت از شرکت مورد نظر ،گفت: در این راستا 2 مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در استان قزوین دستگیر شدند.

سرهنگ جنتی با بیان اینکه در مخفیگاه متهمان اموال به سرقت رفته از شرکت یاد شده کشف و با هماهنگی مقام قضائی تحویل صاحبش شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد در اطراف محل زندگی آن ها، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

 12 فقره سرقت نیسان وانت در اشتهارد و کرج  

سرهنگ علی عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد، با  اشاره به بازداشت سارقان وانت در اشتهارد اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت نیسان وانت در محور ماهدشت -اشتهارد حوالی امام زاده سلیمان، بلافاصله موضوع به واحدهای گشت انتظامی فعال در سطح حوزه اعلام و شناسایی سارق در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران گشت کلانتری 11 مرکزی خودروی سرقتی را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دریک اقدام غافلگیرانه راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به انتقال متهم به پلیس آگاهی ابن شهرستان بیان کرد: متهم در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی به 12 فقره سرقت خودرو نیسان وانت با همدستی یک نفر از دوستانش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی، مخفیگاه همدست متهم نیز در منطقه محمدشهر کرج شناسایی و نامبرده نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان پرونده، تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …