شنبه , 8 اردیبهشت 1403

بیش از یک هزار امدادگر در البرز آموزش فرا گرفتند

محمد باقر خلفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله اول  اجرای کمپین آموزشی «برای  هم بمانیم»  در خانه های هلال این استان درحال برگزاری است و  این کمپین  با هدف آموزش و ارتقای مهارت های عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیری بالاتری قرار دارند، برپا شده است.

وی گفت: کمپین  «برای هم  بمانیم »با مشارکت و حمایت کمیته بین المللی صلیب سرخ و نیز همکاری دفتر ارتقا سلامت وزارت بهداشت در ۸۳ خانه  هلال استان البرز همگام با خانه های هلال کشور در حال اجرا است.

وی  ، رویکرد این کمپین را آموزش پیشگیری از  کرونا، تبلیغ و تاکید بر واکسیناسیون برای ایمنی جامعه، آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  پیشگیری از بیماری کرونا و قطع زنجیره ابتلا از طریق ترویج واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یکی از اهداف این کمپین برشمرد و افزود: ارتقای پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران‌ها به کمک ظرفیت سازی و توانمندکردن جوامع محلی با افزایش کمی و ارتقای سطح آموزشی در خانه‌های هلال در مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری و آماده‌سازی اعضای این خانه‌ها برای واکنش اضطراری در برابر بحران‌ها و آگاه سازی و توانمندسازی جوامع محلی و روستایی از دیگر اهداف برگزاری این کمپین می باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …