شنبه , 15 اردیبهشت 1403

بازشماری ۲۳ صندوق اخذ رای شوراهای شهرستان فردیس آغاز شد

 ابوالفضل اینانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قانون، و پس از اعلام آگهی نتایج شمارش صندوق‌های اخذ رأی، در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شورارهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تاریخ انتشار آگهی مورخ ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰، به مدت ۲ روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی بود.

وی اظهار داشت: بر این اساس، ۶۳ اعتراض در خصوص شمارش آرا از سوی برخی از نامزدها ارائه شد که با تشکیل جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت، به این اعتراضات رسیدگی و مقرر شد تا بر اساس قانون، ۱۰ درصد از صندوق‌های رأی که مورد نظر نامزدهای معترض نیز است، بازشماری مجدد آن انجام شود.

فرماندار فردیس گفت: با هدف صیانت از آراء مردم و حفظ حقوق کاندیداهای و رفع شائبه‌های مطرح شده، با دستور رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان البرز در محل فرمانداری فردیس در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، حدود ۳۰۰ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهرستان فردیس با هم به رقابت پرداختند.

ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فردیس برگزار شد.

در شهرستان فردیس بیش از ۱۰۰ هزار رای مردم برای انتخابات  ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق ۱۸۳ شعبه جمع آوری شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …