شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار دستگاه های اجرایی البرز قرار گیرد

 نورمحمد فردی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی و هماهنگی برای توسعه، پیشبرد فعالیت ها و تشریح برنامه های اولویت دار حوزه فرهنگی و نشاط اجتماعی در استان البرز اظهار داشت: سند جامع فرهنگی استان با هماهنگی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی به منظور برگزاری و برنامه‌ریزی مسایل فرهنگی استان  تهیه و تدوین شود. 

وی گفت: شرایط اجتماعی جامعه به گونه‌ای است که برخی از مشکلات و نارسایی‌ها نارسایی ها و نقاط منفی به جامعه منتقل می‌کند بنابراین همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و وظیفه دارند با اجرای برنامه های متناوب و اثرگذار در بهبود نشاط اجتماعی ایفای نقش کنند.
فردی  با بیان اینکه تقویت نشاط فردی و اجتماعی نباید به یک موضوع رسمی دولتی و بخشنامه تبدیل شود، افزود: آنچه در ارتقای نشاط و شادی اجتماعی مردم موثر است جوشش درونی است که موجب رضایتمندی آنها می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان داشت:  کشور دارای جغرافیای متنوع با اقوام و اقلیت های مختلف فرهنگی است بنابراین، رسانه ها باید در جهت نمایش و نشاط اجتماعی در جامعه ایفای نقش کنند. 
وی افزود: پیام های نشاط و امید، برنامه خانواده شاد، اجرای  مسابقات ورزشی در محلات به ویژه محلات حاشیه نشین، جشن مهربانی، رنگ آمیزی شهری و مبلمان شهری  و نورپردازی  میادین ساختمان های بلندمرتبه، تجلیل از هنرمندان و فرهنگیان و مشاهیر بومی را برای ارتقا نشاط اجتماعی در جامعه اجرا و عملیاتی کنند. 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ادامه داد: در این نشست مقرر شد شهرداری کرج در غرب شهر اقدام به تهیه یک مرکز گرمخانه جهت استفاده معتادین اقدام کنند. 
فردی یادآورشد:  تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برنامه های دهه مبارک فجر را تدوین، اجرایی و گزارش کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …