سه شنبه , 28 فروردین 1403

امام جمعه کرج: قوه قضاییه با بدهکاران کلان بانکی قاطعانه برخورد کند

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌ همدانی در خطبه نماز جمعه این هفته کرج با تبریک ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت : یکی از نعمت‌های الهی در حق ما نعمت ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی افزود: امام حسن مجتبی (ع) مظهر احسان الهی است و باید ایشان الگو بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تسلیت فرارسیدن  ایام شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر بیان کرد:  نمازگزاران و روزه داران نباید در این شب‌ها از خود و دیگران غافل باشند و در خواستن از خداوند متعال بخیل نباشید.

امام جمعه کرج با بیان اینکه اهل بیت(ع) برای احیای شب قدر بسیار تاکید دارند عنوان  کرد: روزه داران این شب‌ها را  به هیچ بهانه ای از جمله  بیماری از  دست ندهند و اعمال مومنان در شب قدر پذیرفته شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به فرارسیدن روز قدس  و با محکوم کردن تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی عنوان کرد: خواب مستکبران به برکت مقاومت اسلامی و خون های ریخته شده مردانی مانند شهید سردار سلیمانی تعبیر نمی‌شود.

حسینی‌ همدانی با اشاره به اینکه به زودی جشن پیروزی مستضعفان برمستکبران عالم گرفته می‌شود ادامه داد: ترفندها و دشمنی های رژیم صهیونیستی امروز دامن این رژیم را گرفته است.

وی با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی با مقاومت جوانان فلسطینی با شکست مواجه شده است گفت:  وعده الهی در مورد این رژیم نزدیک است و به  زودی لکه  ننگین بشریت  نابود و محو می‌شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه روز قدس امسال روزی دیدنی و تماشایی است ادامه داد: به برکت مقاومت اسلامی و ملت مقاوم فلسطین مستکبران عالم دچار عجر و ناتوانی شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به ادامه اقدامات عربستان بر علیه ملت مظلوم یمن گفت: اقدامات و تحرکات این کشور در این 8 سال گذشته جز بی آبرویی چیزی برای عربستان نداشته است و عربستان به دنبال تجریه یمن برای حفظ نفوذ خود در این کشور است.

امام جمعه کرج ادامه داد: مقاومت یمن به فضل پروردگار هوشیار است و در مقابل دشمنان این کشور از کیان خود دفاع می کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با  اشاره به  گام نخست در جهت تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر انتشار اسامی بدهکاران بانکی عنوان کرد:  شفاف سازی اقدامی بسیار خوب و اثرگذار در جامعه است که باید به دیگر دستگاه‌های حاکمیتی تسری یابد.

وی افزود: اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی اقدامی امیدآفرین و اعتمادساز و در جهت مقابله جلوگیری از سوءاستفاده‌های بعدی است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه بدهکاران کلان بانکی به مردم و منابع عمومی ظلم کرده اند افزود: این اقدامات سبب عدم اعتماد مردم شده است و مهم رفتار و برخورد با این تخلفات از سوی دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی عاجل به مطالبات صنفی برای جلوگیری از هر گونه اتفاقات بعدی از خواست‌های ما از ریاست جمهور است گفت: اتلاف زمان در رسیدگی به مشکلات صنفی و مطالبات کارمندان و معلمان سبب فضاسازی، ناراضی تراشی و شیطنت توسط عده ای می‌شود. 

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …