جمعه , 10 فروردین 1403

امام جمعه کرج: رزمایش پیامبر اعظم پاسخی محکم به تهدیدات اخیر بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت مسیح، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم حضرت مسیح اتخاذ مواضع ضد استکباری وی بود.

وی افزود: در مواضع حضرت مسیح دنباله روی از شیطان نهی شده است اما امروز بیشتر تولید و توزیع مواد مخدر و تولید سلاح‌های کشتار جمعی توسط کشورهایی انجام می‌شود که خود را پیرو تعالیم حضرت مسیح می دانند.

امام جمعه کرج با اشاره به اشاره به فرا رسیدن سالگرد حماسه یوم الله 9 دی و نقش آفرینی مردم در خنثی سازی دشمنی‌های بر علیه نظام ، بیان کرد: مردم در این حادثه دقیق و خوب و به موقع عمل کردند و بصیرت خود را به رخ دشمن کشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمنان شناخت دقیقی از ملت ایران ندارد و هر از گاهی تحرکاتی بر علیه ملت ایران با هدف هجمه به ولایت فقیه دارند، ادامه داد: دید دشمنان این بود که ملت ایران  بعد از گذشته 30 سال از انقلاب و ولایت فقیه دست کشیده اند.

وی با بیان اینکه در فتنه 88  دشمن برای ایجاد اختلاف و براندازی به چهرهای مطرود تکیه کرد، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام با کار رسانه‌ای و تزریق پول و به بهانه انتخابات به نظام اسلامی تاختند و  حضور مردم با بصیرت ایران سبب شکل گیری حماسه باشکوه در روز 9 دی شد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه اهانت به ساحت قدسی امام حسین (ع) سبب خشم مردم و اتحاد آنها برای مقابله با هرگونه تحرکات دشمنان شد، ادامه داد: حماسه بزرگ  9 دی سال 88 در تاریخ ایران ثبت شد و این حماسه به جهانیان نشان داد که ملت ایران هرگز به عقب نشینی از ارزش‌های دینی و انقلابی راضی نیستند.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی در بحبوحه تبلیغات گسترده دشمن و همراهی رسانه‌های معاند و فضا سازی آنها شکل گرفت ، تصریح کرد:  ملت ایران به دنیا نشان داد که مردم با بصیرت ایران در پاسداری از  انقلاب و  تکیه بر ولایت فقیه و استکبار ستیزی یک صدا و مستحکم هستند.

وی با بیان اینکه  فتنه 88 یک رزمایش عظیم برای جمهوری اسلامی بود، گفت :نقش رهبری معظم انقلاب در خنثی سازی این فتنه  عظیم  و بصیرت افزایی بسیار مهم و اثر گذار بود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام، خواص داخلی و لیبرال‌ها پشت این فتنه بودند، تاکید کرد: پیروی از خط امام و شاخص این خط بهترین وسیله برای رسوا کردن خط فتنه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «پیامبر اعظم 17» تصریح کرد: به کار گیری نیروهای بسیج در این رزمایش از ویژگی‌های آن است.

شلیک همزمان 16 موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 17

وی افزود: برگزاری این رزمایش برای تهدید کنندگان و دشمنان ایران اسلامی دارای پیام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بدانند که در صورت هرگونه تحرکاتی بر علیه ایران تمام منافع آنها در اقصی نقاط جهان با مشارکت محور مقاومت در معرض خطر خواهد بود ، متذکر شد:  پیام این رزمایش این بود که کوچکترین اقدام دشمن سخت ترین واکنش را به همراه دارد.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …