یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم و مستضعفان است

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک و گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات دانشمندن ایرانی در بومی سازی این صنعت،  اظهار داشت:  سختی‌ها و مرارت‌های زیادی از سوی دانشمندان ایرانی در راه بومی سازی این صنعت در کشور کشیده شد و شهدای گرانقدری در این راه تقدیم انقلاب شد.

وی افزود: قصه برجام برای مردم ایران درس‌های فراوانی داشت و بدعهدی و چهره واقعی دشمنان را شفاف تر کرده و در نتیجه مردم بی دشمنان بی اعتماد تر شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به دستیابی به اهداف بلند با تکیه بر توان داخلی میسر است و ایران با تکیه بر توان داخلی هسته ای شد ، بیان کرد: امروز  ایران اسلامی موشک نقطه زن و ماهواره بر دارد و دشمنان سعی می کنند ایران را با ایجاد مشکل اقتصادی و تحریم عقب نگه دارند و مانع از پیشرفت ایران شوند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه همه دنیا به زودی می‌بینند که در گام دوم انقلاب  جوانان ایران اسلامی با قدرت طی مسیر می کنند ، ادامه داد: مردم ایران بیش از 40 سال است که در مقابل دشمنان مقاومت و در مقابل هجمه ها ایستادگی کرده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای است، گفت: زمینه ایجاد رابطه با آمریکا این است که آمریکا دست از دشمنی با ایران بردارد و بیان رهبری معظم انقلاب این است که راه عقلایی دست برداشتن از دشمنی با ملت ایران است.

 حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌تواند دست از دشمنی با ایران بردارد چون دشمنی با ایران در ذات آمریکا است، ادامه داد: برخی دشمنی‌های آمریکا با ایران از سوی گروه‌های نیابتی انجام می‌شود و گروه‌های جاهل، معاند، تکفیری و داعشی برای برآوردن خواسته آنها تربیت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه شهادت دو روحانی جهادی و خدوم در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) مصداق پستی و پلشتی استکبار است، افزود: الحمدالله اهل سنت به هتک خرمت حریم رضوی و شهادت این طلاب واکنش نشان دادند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیستها و اذنابشان در بن بست شدیدی در منطقه قرار گرفته اند، تصریح کرد: طرح‌های آمریکا در منطقه شکست خورده و مفتضحانه از منطقه نیروهای خود را خارج کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با بیان اینکه تلاش آمریکا در منطقه در حال حاضر ایجاد خلل در وحدت بین مسلمین است، ادامه داد: هرچه وحدت بین مسلمانان توسعه و تقویت شود بی خوابی و کابوس آمریکا بیشتر است و اختلاف بین ایرانی و افغانستانی و شیعه و سنی در دستور کار آمریکا قرار دارد.

حسینی همدانی با اشاره به در جنگ 8 ساله و دفاع مقدس بیش از 3 هزار نفر از شهدای دفاع مقدس افغانستانی هستند، گفت: در مورد لشکر فاطمیون هم در دفاع از حرم افغانستانی‌ها نقش موثری داشتند و  دشمن از این وحدت بین ملت ایران و افغانستان ناراحت است.

وی با بیان اینکه دشمنان با حرمت شکنی حرم رضوی و با به شهادت رساندن دو روحانی به دنبال جبران شکستها هستند، ادامه داد: روحانیت از ابتدا کفن به سر بسته و همیشه در دفاع از قرآن و اسلام ناب کوتاهی و ملت ایران کوتاهی ندارند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه تا آمریکا با ملت ایران دشمنی می کند و طرح‌های خباثت آلود برای ملت ایران توسط ایادی نیابتی خود اجرا می کند پیام ملت ایران به آن شعار مرگ بر آمریکا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی هنرمند متعهد و بسیجی و روز هنر انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: هنر و رسانه یکی از ابزارهای مهم و تاثیر گذار در راستای انتقال ارزش و مبانی فکری به جامعه است و هنرمند انقلابی رسالت بزرگی به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه هنرمند انقلابی خداشناس و موحد است و در تقویت تولید تلاش می کند، بیان کرد: هنرمند انقلابی هرگز از مقابله با تفکر غیر الهی  و غرب غافل نیست و چهره استکبار جهانی را به جامعه و مخاطب خود نشان می‌دهد. 

امام جمعه کرج با اشاره به سفر رئیس جمهور و وزرا به استان البرز اظهار داشت: طرح‌ها و مصوباتی در این سفر تصویب شده که به زودی با پیگیری دستگاه‌های متولی بخشی از مشکلات و کمبودهای بر زمین مانده مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به  افزود: مسیر دولت سیزدهم مسیر خدمت به مردم  و مستضعفان و رفع مشکلات است و برخی از عوامل و دست‌هایی هستند که  مانع از نشان دادن توانمندی‌های دولت می شوند و برخی از افراد این شیطنت ها و خناسی را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه اعتبارات ریالی برای سفرهای ریاست جمهوری درجلسات کارشناسی با حضور استاندار البرز در جلسات  برآورد و تصویب شد، گفت: روند و مسیر در  راه اصلاح روند گذشته است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …