پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

البرز میزبان گردهمایی مسوولان مجمع خیرین کشور شد

سالار قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این گردهمایی با حضور رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، استاندار البرز در راستای بررسی وضعیت استان هایی که مشکل فضای آموزشی دارند و همچنین نحوه تخصیص اعتبارات عمرانی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه فرهنگ چند خیری در ساخت مدارس می بایست گسترش یابد،خاطرنشان کرد: در این نشست برای ساخت مدارس به سمت صنعتی سازی نیز برنامه ریزی می شود.

وی مکان یابی و استقرار فضای آموزشی، مدیریت سبز فضاهای آموزش و پرورش، بهسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی، صنعتی سازی مدارس، هویت بخشی به فضاهای آموزشی تربیتی و ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی، تشکیل کارگروه ها و پویش های مشارکتی را از جمله محورهای این بخش ذکر کرد.

قاسمی بیان داشت: افزایش هزینه های ساخت و ساز موجب شده برخی از مدارس نیمه کاره باقی بماند لذا از خیرین می خواهیم با مشارکت خود، مدارس نیمه کاره را به اتمام برسانند.

وی تصریح کرد: ترویج نیک‌اندیشی از اقدامات تاثیرگذار در جامعه محسوب می‌شود که دستگاه تعلیم و تربیت همواره در این راستا فعال بوده و مهمترین محل تحول فرهنگی است.

قاسمی  اضافه کرد: خیران در حوزه‌های مختلف درمانی، بهداشتی و بویژه مدرسه سازی اقدامات خوبی در جامعه انجام داده اند که احترام به آنها در واقع تکریم نوعدوستی، میهن پرستی و نیک اندیشی است.

مدیرکل آموزش پرورش البرز ادامه داد: خیران مدرسه ساز اثری ماندگار از خود برجای می گذارند زیرا اقدام آنان زمینه توسعه انسانی و در نهایت توسعه کشور را فراهم می‌کند.

قاسمی تاکید کرد: همزمان با این برنامه کشوری ساختمان مجمع خیرین مدرسه ساز البرز نیز افتتاح می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …