جمعه , 31 فروردین 1403

البرز به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی نیاز دارد

جواد معظمی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارکنان درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز  که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد، افزود: با در نظر گرفتن سرانه های درمانی در استان البرز، با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه به همین نسبت پرستار در استان  کم داریم، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در پیک پنجم کرونا  با وجود این کمبودها شاهد رشادت و خدمات کادر درمان بدون چشمداشتی بودیم.
معظمی ادامه داد: پرستاران ما در یک نوبت کاری  ۱۲ یا ۲۴ ساعته با لباس و تجهیزات در کنار بیماران رشادت های زیادی از خود به خرج داده اند.

استان البرز دارای ۱۷ بیمارستان دولتی و خصوصی است که مدافعان سلامت این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به بیش از ۲۰۰ هزار بیمار سرپایی و بستری در بیمارستان ها خدمات درمانی ارائه  داده اند. 

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود.

فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …