جمعه , 10 فروردین 1403

افزایش ۷۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در فردیس

سرهنگ کامران ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح ها یک هزار و ۲۳۳ معتاد متجاهر از سطح شهرستان فردیس  جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در ۶ ماهه نخست سال طرح های ضربتی متعددی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح ها تا پایان شهریور ماه سال جاری، یک هزار و ۲۳۳ معتاد متجاهر از سطح شهرستان فردیس جمع آوری و از طریق مراکز بازپروری به جامعه بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف بیش از ۷۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این مدت، اظهار داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ موفق به دستگیری ۳۹۵ خرده فروش مواد مخدر و ۳۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر شدند.

سرهنگ ملکی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر به شهروندان توصیه کرد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …