پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

اعزام سه ورزشکار البرزی به المپیک ناشنوایان

رئیس هیات ناشنوایان البرز با اشاره به برگزاری المپیک ناشنوایان به میزبانی برزیل گفت: سه ورزشکار ناشنوا البرزی در قالب تیم‌های ملی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

اعزام سه ورزشکار البرزی به المپیک ناشنوایانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رئیس هیات ناشنوایان البرز، افزود: محمد زعفرانی در رشته تکواندو، محمد خدایار در رشته کاراته و رسول قمرپور در رشته کشتی آزاد در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند داشت.

نادر ایزدبین، اضافه کرد: این ورزشکاران هفته آینده به المپیک ناشنوایان برزیل اعزام می‌شوند.

رئیس هیات ناشنوایان البرز در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های ورزش ناشنوایان البرز گفت: تمام تلاش ما بر این بوده و هست که بتوانیم ورزشکارانی بیشتر از این استان به اردو‌های مختلف تیم ملی معرفی و اعزام کنیم.

رئیس هیات ناشنوایان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تنها سالن ورزشکاران این استان که در اختیار نهاد‌های مرتبط برای واکسیناسیون قرار گرفته بود به هیات بازگردانده شده است، اظهار داشت: در حال مرمت و بازسازی این سالن هستیم تا امسال را با یک برنامه ریزی جدی تری برای توسعه ورزش‌های ناشنوایان و کشف استعداد‌های جدید بتوانیم آغاز کنیم.

بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان، اردیبهشت ماه در شهر کاسیاس دو سول واقع ایالت الگرانده برزیل برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با ۸ رشته ورزشی (فوتبال، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، جودو، والیبال ساحلی، تیراندازی (زنان و مردان)، کاراته (زنان و مردان) و تکواندو (زنان و مردان) در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …