شنبه , 8 اردیبهشت 1403

اعتراض استاندار البرز به کیفیت نان/لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع نان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسات کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان استان که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت  باید انبارهای کالاهای اساسی در استان پر باشد تا در مناسب‌هایی همچون شب عید و ماه مبارک رمضان با افزایش تقاضا غافلگیر نشویم.

وی با اشاره به اینکه البرز در شرایط کنونی در رابطه با تامین کالاهای اساسی مشکلی ندارد ، ادامه داد: ضرورت دارد که مسئولان مربوطه با تشریح شرایط استان نسبت به افزایش کالاهای اساسی استان با نرخ دولتی و در قالب تنظیم بازار اقدام کنند.

 استاندار البرز با بیان اینکه سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان باید هماهنگ و منسجم عمل کنند و با اتخاذ تدابیر لازم از هر گونه تنشی در بازار پیشگیری کنند، بیان کرد: ضرورت دارد که مدیران استان به حوزه تحت امر خود تسلط کامل داشته باشند و با نظارت جدی و پیش بینی دقیق از بروز هر گونه کمبود و تخلف جلوگیری کنند.

عبدالهی با بیان اینکه  مسئولان مربوطه باید در خصوص بازنگری در سهمیه نانوایی ها اقدام کنند، تصریح کرد:  ضرورت دارد در مناطق پرجمعیت، شهرک‌های مسکونی و صنعتی و نقاط متمرکز حضور اتباع بیگانه که فاقد نانوایی هستند، کانتینرهای نان پزی ایجاد شود تا مردم برای تهیه نان با مشکل مواجه نشوند.

عبداللهی گفت: بعنوان فردی که در این استان زندگی می کنم، از کیفیت نان برخی نقاط استان گلایه دارم بنابراین انتظار می‌رود اتحادیه نانوایان و دستگاه‌های نظارتی این روند را رصد کنند و مشکلات را در سراسر استان برطرف کنند.

وی  با بیان اینکه نانوایان، جامعه زحمتکش و عموما منصفی هستند و ضرورت دارد که با اندک کسانی که تخلف کرده و نان آنها کیفیت لازم را ندارد برخورد شود، گفت: از اتحادیه نانوایان انتظار می‌رود که با خیرین ارتباط برقرار کنند و در مناطق کم برخوردار نان رایگان توزیع کنند.

انتهای پیام/ ع

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …