پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار : دستگاه های اجرایی نقاط حادثه خیز جاده ای البرز را برطرف کنند

«مجتبی عبداللهی» روز پنجشنبه در نشست  قرارگاه مقابله با سرقت و شورای ترافیک البرز افزود: گزارش ها و عملکردها حکایت از روند رو به بهبود شرایط  جاده ای در استان البرز را  دارد.
وی ادامه داد: انتظار می رود  با تداوم تلاش ها بتوانیم استانی عاری از انواع جرایم و سرشار از نشاط و امید داشته باشیم.
عبداللهی گفت: به طور قطع برای نیل به این هدف بزرگ، مشکلات و کمبودهایی داریم از این رو تمام دستگاه ها باید یار و همراه فرماندهی انتظامی استان باشند؛ نیروی انتظامی ماموریت های متعدد و متنوعی دارد و توان ویژه ای برای این امور لازم است.
استاندار البرز گفت: نیروی انتظامی به امکانات و نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد تا بتواند ماموریت های خود را در مسیر تامین نظم و امنیت بدرستی انجام دهد؛ اکنون نیروی انتظامی با ایثار و تلاش مضاعف امور را پیش می برد تا نظم و امنیت برقرار باشد.
عبداللهی بیان داشت : باید با آگاهی بخشی و اقناع سازی بتوانیم در مسیر کاهش جرایم اقدام کنیم؛  رسانه ها نیز می توانند در این راستا آموزش و آگاهی بخشی را در برنامه های خود داشته باشند.

وی  افزود: مدیران باید فهرست نوبت بندی های خود را در تعطیلات نوروزی اعلام کنند چراکه هیچ پستی نباید بدون مسوول بماند؛استاندار البرز گفت: در شهر به شهر و محله به محله استان  باید رنگ و نوروز حس شود و شهرداری های مناطق مختلف برای این امر طرح ویژه اجرا کنند.
استاندار البرز اظهار داشت: البرز باید در ارایه بهترین خدمات نوروزی به مردم و بخصوص مسافران  الگو باشد.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …