جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار خوزستان : راه شهدا الگویی عملی در زمینه اداره کشور است

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه در نشست برگزاری یادواره شهدای خوزستان با حضور جمعی از مسئولان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت:  بزرگداشت یاد و راه شهدا وظیفه‌ای ملی است، استان خوزستان دین بزرگی بر گردن کشور دارد از این رو باید علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا ،آنها را الگویی عملی در  زمینه اداره کشور نیز قرار دهیم.

وی انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل بعدی به عنوان مدیران آینده کشور را یک مساله مهم عنوان کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای ۱۴۰۱ خوزستان از همه دستگاه های اجرایی خواست برای برگزاری هر چه بهتر این یادواره همکاری کنند.

برگزاری کنگره شهدای خوزستان در سال آینده

فرمانده سپاه خوزستان نیز در این نشست گفت: با توجه به تعداد شهدا و نقش آفرینی خوزستان در دوران دفاع مقدس کنگره شهدای والا مقام این استان برای همه شهدای استان در سال آینده برگزاری می شود.
سردار حسن شاهوارپور با تاکید به برگزاری همایش گرامی داشت یاد شهدا در همه شهرستان‌های استان به صورت یادواره افزود: برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک کنگره قرآنی نیز به همین مناسبت در نظر گرفته شده که بنا است در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  برگزار شود.

سردار شاهوارپور به مدیریت یادمان شهدای هویزه نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا و به منظور انجام و گسترش اقدامات فرهنگی در یادمان های شهدای خوزستان برنامه ریزی شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …